Rastgele Hikayeler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Bana Herşeyi O Öğretti

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Merhaba ben şuan 29 yaşındayım. 18 yaşındayken başımdan geçen ve tam 4 yıl süren bir ilişkimi anlatmak istiyorum. Karşı komşularımızla çok samimiydik. Uzun yıllar aynı binada oturduk. Ben ellerinde büyümüşüm. Sonra büyük oğullarını evlendirip kendileri başka bir semte taşındılar. büyük oğlu 30 karısı Zeynep'te 27 yaşlarında filandı. Zeynep balık etinde harika bacakları olan biriydi. Biz ailecek Zeynep'lede samimi olmuştuk. Bir çocukları olmuştu, ben sürekli onlara gidip çocukla oynuyordum. Bu da Zeynep'in işine geliyordu. Ben çocuğu oyalarken o da ev işi yapıyordu. Zeynep evdeyken sürekli mini etek ve ten rengi kilotlu çorap giyerdi. Onun bacaklarını seyretmek çok hoşuma gidiyordu. Bazen kiloduna kadar görüyor eve gidip onu düşünüp mastürbasyon yapıyordum.

Bir gün eşi cenaze nedeniyle 1 haftalığına memleketine gitti. Zeynep'te anneme gelip benim onlarda kalmam için izin istedi sebepte yanlız kalmaktan korkmasıydı. Annemde tabi kalır merak etme dedi. Akşam eve geldim yemek falan yedim televizyonun karşısına oturdum film izliyordum. Annem hadi oğlum Zeynep korkuyordur gitde orada seyret televizyonunu dedi. Bende gittim oturduk sohbet falan ettik. Kızı uyuyordu. Üzerinde açık kahve bir mini etek, dar bir bluz ve ten rengi kilotlu çorap vardı. Bende ise eşofman vardı ve bacaklarına baktıkça sertleşiyordu aletim. Sohbet sırasında konu kızlara filan geldi. Bana kız arkadaşım olup olmadığını, neler yaptığımızı falan sordu. Bende sinemaya falan gidiyoruz dedim. Hiç öpüştünüzmü dedi. Hayır dedim. Bu soru üzerine ben iyice tahrik olmuştum, aletim sertleşmiş eşofmanımdan belli oluyordu. Yanıma geldi aletin yaşına göre baya büyükmüş dedi ve birazdan olacakları kimseye söyleme diyerek elini eşofmanımın içine soktu ve aletimi okşamaya başladı. Ben salaklaşmıştım. Sende bacaklarımı okşayabilirsin, bacaklarımı seyrettiğini biliyorum dedi ve dudaklarımı yalamaya öpmeye başladı. Bende bacaklarına dokunup okşamaya başladım harika bi duyguydu, bacakları kadife gibi pürüzsüzdü. Çorapların üzerinden baldırlarını okşuyordum ve çok kısa bir sürede ellerine boşaldım. Sonra doğruldu çok acelecisin dedi ama bu ilkti ne yapabilirim. Eşofmanımı çıkardı sonra kilodumu çıkardı beni koltuğa oturttu ve önümde diz çöküp aletimi emmeye yalamaya başladı. Bu çok güzel müthiş zevkli bişeydi. Bende elimi bluzunun içine sokup göğüslerini okşamaya başladım, gözlerim kararmıştı. Kalktı yanıma oturdu ve bluzunu sıyırıp göğüslerini yalamamı, bacaklarını okşamamı istedi. Ben ellerimi eteğinin içine sokup bacaklarını, bacakarasını okşuyor bir yandan da göğüslerini emiyordum, uçlarını em yala diye beni yönlendiriyordu. Bacak arası nemlenmişti. Hafifçe doğruldu çorabını dizlerine sıyırdı eteğini beline topladı ve amını yalamamı söyledi. Ben eğildim acemice bir kaç dil attım o yine yönlendirmeye başladı. Yukarı, aşağı, yana diye. Mükemmel bir koku ve sıcaklık vardı. eliyle aletimi okşasa boşalacaktım, titriyordum, boşalacağımı anladı ve beni ayağa kaldırdı. Aletimi ağzına aldı ve ben ağzına boşalıyordum. Hepsini yutuyordu. Sonra oturdu bir sigara yaktı, bende koltuğa uzanmıştım. Biraz sohbet ettik. Birazdan bana bir kadını nasıl becermem gerektiğini öğreteceğini söyledi ve yerinden kalktı inik aletimi ağzına alıp yalamaya ve kaldırmaya başladı. Sonra yanıma uzandı sırt üstü yattı bacaklarını açtı ve hadi gel üzerime dedi. Eliyle aletimi tuttu ve yavaşça yüklendim. İçim çok hoş olmuştu. Sıcak, dar ve kaygan bir yere giriyordum. Sonra yavaş yavaş gidip gelmemi söyledi ben hızlandıkça yavaşlatıyordu. Ben sana ne zaman hızlanman gerektiğini söylicem diyordu. Birazdan evet şimdi hızlan sik beni, becer beni, altında inlet, hepsini sok diye inlemeye başladı. İkimizde hırlıyorduk. Kasıklarım onun kasıklarına çarpıyor ve şak şuk sesler çıkıyordu. İçine fışkırmaya başladım sırtımı okşuyor evet çok harika diye mırıldanıyordu. Sonra kalktık ve yatak odasına gittik. Üzerine geceliğini giydi bende kilodumu giydim ve sarılarak uyuduk. Gece bir ara aletimde bişeyler olduğunu hissettim, evet zeynep'in eli aletimi okşuyordu, ona doğru döndüm, öpüşmeye başladık, dili ağzımın içindeydi, bende aynı şeyi ona yapıyordum ve biryandan da amını okşuyordum. Yavaşça aşağı kaydı aletimi ağzına altı. Dışardan gelen ışıkla aletim parlıyordu. Sonra üzerimde ters döndü ve 69 pozisyonuna geldik, amını yalıyor parmaklıyordum, inliyordu. Sonra dilimi kıçına arkadaki o daracık deliğe sürtmeye başladım. Bir an durdu, çok güzel görünüyor değilmi anüsüm dedi, evet harika dedim. O zaman yalamaya devam et dedi. Deliler gibi yalıyordum anüsünü, emiyordum, acı bir tadı vardı, ama harikaydı. Sonra elimle okşamaya parmağımı sokmaya başladım. Zeynep inliyordu. Bir dakika dedi ve ayağa kalktı, makyaj masasında bir kutu getirdi. Şimdi bu kremden al ve parmağınla içime sür dedi. Parmağımı kreme daldırdım ve içine sokmaya başladım. İşaret parmağım dibine kadar girmişti. Biraz daha kremle ve iki parmağını sok iyice genişlet dedi. Bende iki parmağıma krem alıp yavaş yavaş soktum. Arada bir beklememmi söylüyordu bir yandan da diliyle aletime vuruyordu. Biraz sonra yastığı çekti ve üzerine yüzüstü uzandı. Yastık karnını altındaydı. Kalçaları yukarı kalkmış ve aralanmıştı muhteşem görünüyordu.

Bende kalktım bacaklarının üzerine oturdum. Hadi aletini kremle sonra arkama bolca krem sür dedi. Ben önce aletimi kremledim ve sonra anüsüne sürdüm. Artık göt deliği açılmıştı iki parmağım çok rahat giriyordu. Sonra elini arkaya uzatıp aletimi tuttu ve anüsüne dayadı. Hadi bastır biraz dedi. Biraz yüklendim kafası girmişti derin bir nefes aldı. Şimdi bastırmadan üzerime uzan dedi ama ben gelmek üzereydim kollarım bacaklarım titiriyordu. Öylece bekliyordum ve o nefes alıp verdikçe aletim yavaş yavaş içine kayıyordu. Dibine kadar girmişti aletim. O da altımda kalçalarını yavaşça hareket ettiriyordu. Hadi sik beni bağırt demeye başladı. Ben birkaç kez gidip geldikten sonra içine boşalmıştım. İçinde küçülmesini istedi. Aletim içinde tık tık atıyordu. Bu ilişkimiiz tam 4 yıl sürdü haftada 2-3 kez sevişiyorduk. Bana bildiğim herşeyi o öğretti. Zeynep'le yaşadıklarımıza daha sonra devam edicem.
Bana Herşeyi O Öğretti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder