Rastgele Hikayeler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Karim ve Arkadasi Muge

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
selam ben 24 yaşındayım ismim fahri annemle evde ikimiz kalıyoruz bir gün işten geldim evde misafir vardı annem beni tanıştırdı fahri bu müge ablan evi tadilatta olduğu için bizde 2 hafta kadar kalıcak dedi neyse ben önemsemedim bende o gün izine çıkmıştım annem sabah işe gidince birlikte kalıyorduk 2-3 gün sonra müge abla ilgimi çekmeye başladı çünkü evde çok acayip giyiniyordu birgüm krem rengi eşortman giyinmiş amının içine girmiş resmen belli oluyordu birgün 11 gibi kalktım baktım duş alıyordu kapıdan gözetledim herşey meydanda çok güzeldi ilerleyen günlerde samimiyette artmıştı ikimizin el şakaları falan yapıyorduk müge abla dedim sen evlimisin dedim 1 sene önce boşandım dedi bir gün gene el şakası yapıyorduk birbirimize eli suratıma çarptı ben sinirlendim çekyata doğru fırlattım onu sonra üstüne çıktım bir ara göz göze geldik öyle kaldık sonra ben öpmeye başladım oda karşılık verdi film kopmuştu artık ayaklarından boynuna kadar her tarafını yaladım bembeyez vücudu vardı ayakları muhteşemdi çok bakımlıydı kırmızı ojeliydi çokta düzgündü sonra bacak arasına girdim sikimi içeriye yerleştirdim sikişmeye başladık boynuma sarılıyordu annem gelene kadar sex yaptık en son boşalırken göbeğine boşaldım artık hergün annem gidince birlikte yatıyor akşama kadar sex yapıyorduk
Karim ve Arkadasi Muge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder