Rastgele Hikayeler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

kumarda kaybedince iki erkekle seviştim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Hepiniz bu argo kelimenin anlamini biliyorsunuzdur. Kumardan kimse karli çimamistir. Bugün alirsin, yarin verirsin.. Ben de kumar oynadim. Simdilik sansliyim çünkü iki erkek arkadasim oldu. Ileride kaybedermiyim bilemiyorum... Simdi sizlere bu animi yazmak istiyorum. Bir gece kulubünde sarkici olarak çalismaktayim. Benimle birlikte çalisan iki de erkek arkadasim var. Sicak bir yaz günü bana çay içmeye diye geldiklerinde kendilerini kapida karsilayip içeri buyur ettim. Kisa bir sohbetten sonra genelde kumar olarak bilinen sifir oyununa basladik. Kaybeden üzerinden bir parça giyim esyasi çikaracak diye kural koyduk. Ben buna her ne kadar karsi çiksam da arkadaslarin israrina dayanamayip kabul etmek zorunda kaldim. Birinci partiyi ben kaybedince ikisi bir olup sortumu ve kilodumu çikarip attilar. Bu eylemi yaparken o kadar mutluydular ki sonunun nereye varacagini tahmin etmeme ragmen karsi koyamiyordum. Ikinci partide Sari Cafer çiplak olan amimi seyretmekten kagitlari takip edemeyince yenildi. Soyunma sirasi onda oldugu için sortunun kenarindan yaragini çikariverdi. Mükemmel görünümdeki kalin yaraginin amima girmek için ayaklandigini anladigimda hosuma gitmisti. Cafer'in yaragina bakarken Cengiz de soyunmustu. Cengiz dimdik duran yaragini bana göstererek "Tadina bakmak ister misin?" diye sorunca hafifçe egilip yaragini dudaklarimla kavrayip emmeye basladim. Cafer ise elini uzatip amimin dudaklarini aralamis, içinin kirmiziligini seyrediyordu. O an öylesine arzu doluydum ki parmaklarinin amima degmesinden bile keyif aliyordum. Iki mükemmel erkegin arasinda harika dakikalar beni bekliyordu. Ikisini de ayirtetmeden orgazma tasimak, kendim de sehvetin doruklarina çikmak istiyordum. Bana iyice sokulan Cafer'in "O mükemmel amina bir an önce geçirmek istiyorum" diyerek arzusunu belirtmesiyle hemen yerimden kalkarak yaragini amima dayayip üstüne oturdum. Içime kayip köküne kadar giren yarak bana büyük zevk veriyordu. Cafer'in yaraginin üstünde oturup kalkarken, Cengiz belinden tuttugu sikini dudaklarima sürtüyordu. Cengiz'in sikini dudaklarimla simsiki sarip agzimin derinliklerine sokup çikartmaya baslamamla sehvet dolu inlemeleri odayi sardi. Onun inlemeleri sikisimize ayri bir güzellik katarak bizi de atesledi. Alttan yukari amimi sikmete olan Cafer inleyen bir ses tonuyla "Memelerini yalamak istiyorum, ne olur yüzünü bana dön" dediginde istegini hemen yerine getirdim... Sonra ona diri memelerimi sundum... Bir süre onlari yaladi... Sira Cengiz'e gelmisti. Benim domalmami istedi. Ben de domaldim. Arkadan Cengiz amima koyarken, önden de Cafer sikini agzima vermis bana emdirtiyordu.. Bir süre sonra dayanamayip iki erkegin arasinda bosaliverdim.. Cengiz ve Cafer'e hiç bir korumam olmadigini ve içime bosalmamalarini söyledim. Bunun üzerine Cengiz sikini amimdan çekti ve agzima verdi... Ben yaladikça o da zevkleniyordu. En sonunda ilik menilerini agzima bosaltti. Sonra da Cafer sikini agzima verdi ve o da bosaldi.. Bu kumarda kazanmistim ve kazandiklarimi kaybetmek istemiyorum. Size de böyle bir kumar tavsiye ederim....kumarda kaybedince iki erkekle seviştim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder