Rastgele Hikayeler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

liseli aşkim

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
liseli aşkim yarrağa doyamadı

daha yeni okul zamanı gelmiş lise 2.sınıfa baslıyoduk ve ben gozume bir kızı kestirdim amacım onu sikmek deildi ama beni ona dogru surukleyen bir sey vardı adeta sanki.. ben kızla tanıstım kanka oldum sonra dediki bizim eve gel dedi orda ders calısırız dedi bende direk kabul ettim ve onlara gittim ardından yemek yedik sonra ders calıstık ve asıl konuya deyindim (sex) konuyu actım ve daha kimdeyle yatmadıgını ve nasıl bi duygu oldugunu bilmek istedigini soyledi bana ben neyse gittim ewden sınıfta bu muhabbet dewam etti ve ogle arası gectım arka sıraya gel dedim ve kucagıma oturttum onu bir yaladımki dilim uzdı sanki gotten verdim agızdan verdim gogusleride buyuktuu ve ummadıgım bir anda sikim amına girdi ve kızlık patladı ve ustum basım kan oldu ama ben bozuntuya vermedim dilimi adeta sik gibi amına sokuodumm ve sonra zil caldı ikimiz de toparlandık ben rapor aldım oda 5 gun boyunca gotunun ustune oturamadım
liseli aşkim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder