Rastgele Hikayeler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Otelde Seks Hikayesi

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Ben halimden oldukça memnunum. Sakın, sarı uzun saçlarım, çaça kıyafetim sizleri yanıltmasın, halis Türk erkeğiyim. Herkes gibi ben de bu güzel sitenin fanatik bir okuruyum. Adım Cengiz. Ülkemizin doğal güzellikleriyle ünlü bir beldesinde turistik eşya satan dükköe2nım var. Geçimimi buradan sağlıyorum. Özellikle yaz aylarında yerli, yabancı birçok insanın tatil için geldiği beldemizde ilginç olaylar yaşanıyor. İşini bilene am, ganimet gibi tabii!.. Bunun yanında yabancı dil bilmek de şart. Giyim kuşam o kadar önemli değil, birçoğu zaten şortla dolaşıyor. Hele o güzel kadınların giydiği mini etekler, memelerinin yarısını dışarıda bırakan badiler Tam anlamıyla baştan çıkartıcı. Bütün bunlara turistlerin ilgisini çeken hediyelik eşyalar da eklenince benim şansım daha da artıyor. Ne kadınlarla yattım bir bilseniz. Hepsini yazamayacağım için içlerinden en güzelini sizlerle paylaşmak istiyorum. Çünkü höe2löe2 o kadını unutamadım, hiçbir zaman da unutamam.

Otelde Seks Hikayesi

Kadın mükemmel güzeldi. Bir akşamüstü vitrinin içindeki eşyaları seyrediyordu. Çıkıp içeride daha güzel çeşitlerin olduğunu söyledim, gerek yok anlamında başını salladı. Ama ben ısrarcı ve hürmetköe2r bir tavırla içeri davet ettim. Teşekkür edip içeri girdi. Gözü incecik yazlık elbiselere takılıyordu, fiyatlarını sorunca Önemli değil yeter ki siz beğenin dedim. Boylu poslu, balıketinde, genç bir kadındı. Kendisine uyacak bedenlerin içeride olduğunu söyledim. Birlikte arka tarafa geçtik. O sırada başka bir müşteri daha gelmişti. Onu içeri de bırakıp yeni gelen müşteriyle ilgilendim. İlgilendiğim müşterinin içini çabucak bitirip öbür kızla ilgilenmeye devam ettim. Tekrar içeriye döndüğümde kadını elbiseleri denemek üzere çıplak bir halde gördüm. Üzerinde sadece bikini gibi bir külot vardı. O mükemmel bedeni tüm güzelliğiyle ortadaydı. Beni görmesine rağmen hiç umursamadan elbiseleri denemeye devam etti. Oysa bu gördüklerim karşısında sikim kalkmış, yalı kazığı gibi olmuştu. Kadının güzelliğinin karşısında dayanamayarak Mükemmel bir güzelliğin var. Ne giysen sana yakışır. Yoksa mankenlik mi yapıyorsun? diye sordum.

Otelde Seks Hikayesi

Teşekkür etti. Ardından bir bankada memur olarak çalıştığını söyledi. Bu arada üzerine giydiği şile bezinden yapılmış elbise çok yakışmıştı. Bunu kendisi de beğendi. Onu bir yolunu bulup sikmenin çarelerini ararken bir şeyler ikram etmek istedim ve Ne içersiniz? diye sordum. Kola içebileceğini söyleyince yanımızdaki büfeden iki kola istedim. Çırak kolaları getirdi ve içmeye başladık. Bu arada almak istediği elbisenin fiyatını sordu. Onun güzelliğini dilime dolamıştım sorduğu soruya hiç cevap vermeden Sizi çok beğendim. Beraber olmak istiyorum. İstersen akşama diskoya gideriz dedim. Kadın Arkadaşlarımda burada, buraya birlikte geldik, onlara söylemem gerek diye cevap verdi. Birden aklıma bir soru takıldı ve Erkek arkadaşın mı? diye sordum ama kadın hafif bir gülümsemeyle Hayır o İngiltere de kaldı. Ben bir turizm şirketiyle geldim. Yanımdaki arkadaşlar iş arkadaşlarım. Onlar oteldiler, ben sıkıldım, alışveriş yapmak için çıktım deyince en azından erkek arkadaşının olmadığını anlayarak rahatlamıştım. Bu kez daha açık bir dille Seninle birlikte olmak istiyorum. Gerekirse elbisenin parasını almam deyiverdim fakat kadın Bunun önemi yok benim için. Beni beğeniyor olman yeterli çünkü ben bir hayat kadını değilim.

Yeni Otelde Seks Hikayesi

Böyle bir teklifte bulunduğun için de sana kızmıyorum çünkü benimle sevişmek için bir şeyler yapmak istiyorsun. Doğrusu bu hoşuma bile gitti. Bana burada kaldığım sürece arkadaşlık etmen yeterli. Tabi sadece akşamları. Benim için işten de olmanı istemiyorum dedi. Kadın beni benden daha çok düşünüyordu. Bu davranışı, kültür farkını açıkça ortaya koyuyordu. Ona olan hayranlığım bir kat daha arttı ve Seni istediğin yere götüreyim, rehberin olurum dedim. Fakat kadın Hayır dedi ve biraz durdu, sonra devam ederek Kulum kölen olmanı istemiyorum ama kocam olmanı ben de istiyorum. Sen seksi bir erkeksin deyince ona Madem böyle düşünüyorsun bunu ispatla deyip dudaklarımı uzattım. Jantta, uzattığı dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı, ellerimi o geniş kalçalarına atıp okşamaya başladım. Aynı anda yarağımı da amma dayamıştım.O sırada birden kapının açık olduğu aklıma geldi. Kapıyı kapattım ve kapalı tabelasını astım. Geri geldiğimde Jantta giyinmişti. Ne olduğunu sorduğumda Haydi otele benim odama gidiyoruz.

Yeni Otelde Seks Hikayesi

Orası daha müsait dedi ve beraber otele gittik. Beni tanıyan resepsiyondaki arkadaş Ulan sarı! Helal olsun. Ben kaç gündür asıldım iş olamadım. Vallahi bravo. Bir kez de benim için geçir diye laf attılar. Odaya çıktığımızda Buse banyo yapmak istedi. Küveti doldururken soyunmuş, külotuyla kalmıştı. Götünün cazibesine dayanamayıp yarağımı çıkardım ve götüne dayadım. Buse ise soyunmamı istedi. Ben soyunurken o da küvetin içine girdi. Başına dikilmiş onun ne yapacağını bekliyordum. İşini iyi bilen Buse eline aldığı yarağımı ağzına alıp yalamaya başladı. Bu hoşuma gitmesine rağmen bir an önce amma geçirmek istedim ve ben de küvetin içine daldım. Suyun içinden çıkıp önüme domalan Janet-ta nın amı yarağıma dayanmıştı. Hırsla bastırıp amma geçirerek sokup çıkarmaya başladım. Sabun köpükleriyle kayganlaşan amından fosur fosur sesler geliyordu. Amında bir süre gidip gelen yarağım Janet-ta yı doyuma taşımıştı. Daha sonra ben de orgazm olup bellerimi amma boşalttım. Ardından sabun köpükleriyle güzelce yıkanıp yatağa geçtik. Buse yla birlikte çırıl çıplak uzandığımızda tekrar amma girdim. Buse ise Sen çok ateşli bir erkeksin.

Yeni Otelde Seks Hikayesi

Çok kötü ısırmışsın diyerek dudağını gösteriyordu. Yarağımı sıcacık amına geçirmiş onu dinlemiyor, zevkime bakıyordum. Buse nin amı tekrar sulanmıştı. Üzerime çıkıp yarağıma oturduğunda, çılgınca sikişmeye devam ettik. Bütün ağırlığını vererek üzerime oturuyor, yarağım köküne kadar amma gömülüyordu. Harika bir haz duymuş, keyifle inliyordum. Buse ise üzerimde kıvranıyor, yarağımın amının duvarlarına çarpa çarpa girip çıkmasını sağlıyordu. İkinci kez orgazma yaklaşan Buse adeta çıldırıyordu. Bu kez ben üzerine çıkıp bacaklarını araladım ve amına hızlı bir tempoda girip çıkmaya başladım. Bu onu ikinci kez orgazma taşımıştı. Zevk sırası bana geldiğinde amından çıkardığım yarağımı ağzına dayadım. Buse sikimi arzulu bir biçimde emerken, ben de ikinci kez doyumu yakaladım. Bir süre sonra tekrar banyo yapıp çıktık. O gece diskoda çılgınca eğlendik. Buse yla arkadaş olmuştuk. Tatili bitene kadar her gün sikiştik. Seneye yine geleceğim diyerek elimi sımsıkı tutuyordu. Onu sabırsızlıkla bekliyorum.

Gerçek Otelde Seks Hikayesi

Otelde Seks Hikayesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder