Rastgele Hikayeler

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Seks muptelasi hikayeleri

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
Merhaba benim adım ayça ve 20 yaşındayım.Başımdan geçen gerçek bi olayı s.ze anlatmak istiyorum.3 ay önce arkadaşlarımla parti vermeye karar verdim ama sadece kız arkadaşlarımı çağırdım.herkes geldi çok güzel eğleniyorduk. nasıl olduysa konu sekse geldi herkes deeyimlerini anlatıyordu. Ben çok utanıyordum çünkü bakireydim ayrıca hiç seks yapmamıştım.Açıçası acıdan korkuyordum. Herkes hikayesini anlattı sıra bana geldi ben kemküm ettikten sonra gerçeği söledim. Herkes gülmeye başladım içlerinden en iyi arkadaşım olan banu "neden korkuyorsun."dedi ben de çok utanmıştım sonra banu yanındakine fısıltıyla bişey söledi vwe bu herkese kulaktan kulağa yayıldı. herkes gülmeye başladı. sonra bi anda beni ittiler ve beni soymaya başladılar. çok korkuyordum çığlıklar atıyodum. birinin yanında vibratör vardı.ilk önce banu amımı yaladı ve bundan zevk alıyorum çünkü canım acımıyordu.sonra zevkle gülerken bi anda arkadan bana vibratör soktular. öyle bir çığlık attım ki.sonra hızlıca girip çıkmaya başladı. damarlı tiptendi.sokup sokup çıkardılar. 3dk. sonra acı yerini zevke bıraktı ve ben inlemye başladım "harika harika gir gir" diye o anda herkes gülmeye başladı.o gün bana devamlı soktular ve 3 kere boşaldım çok zevkliydi.
Seks muptelasi hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder