Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Başıma Silahı Dayadı ve Bekaretimi Aldı!!!

Ben 21 yasinda malatyadan 175 boy 60 kg yakisikli duzgun bir fizigim var hikayeleeri takip ediyorum bu hikaye zevk alayim derken aciyla ve kanli olarak son buldu aktifim ama sevisismeye bayilirim aktifle filan ama sanal ortama pek takilmayi sevmem neyse hikayeme geceyim gecdigimiz yaz staj yapiyordum staj yaparken cok yakisikli 30 yasinda biriyle tanitim 180 orta halli ama cok yakisikliydi biraz ilerlettik yani arkadasligimiz ilerlemisti cok hos biriydi telde konusmalar filan ama sosyal arkadas olarak devam ediyordu ben de sadece sevismek istiyordum adi ismaildi. Birgun iste iken kumas pantol kiymisti penisinin buyuklugu ortaydaydi :) beni birgun eve davet etti biraz sohbet ettik ve cinsellige geldi ben dedim ki 
- evlensene ya yasin gelmis cinselligini doya doya yasa ismail de dedi ki
- herseyin zamani var ama benimle iliskiye girenler bi daha girmeyi pek istemiyo bende o yuzden genelde masturbasyon yaparim dedi neden dedim cunku penisim buyuk dedi bende
-him o gun gordum dedim sakayla karisik 
-benim nerelerime dikkat ediyon sen dedi :-) gulduk 
O an nasil onunla sevismeyi istiyorum anlatamam yaniyorum resmen cesaretimi toplayarak dedim ki 
-oral sex filan istiyorsan sana ayarlayayim dedim en azindan iyi olur 
- kim dedi 
- aramizda kalacagina soz ver dedim soz verdi anlamisti zaten tmm dedi uzun zamandir yoktu iyi olur dedi actim yaladim gercekten buyuktu 20 cm ve kalindi basi mantar gibiyidi cabuk bosaldi ve ben eve geldim 2 gun sonra 
- bana gel cnm istiyo dedi hem biraz da surteyim dedi kabul ettim gittim sevistik ustume cikti surtuyordu gozum kapali zevk aliyordum taki basimda soguk demiri. Hissedene kadar gozumu actim ki silah korktum 
- yapma lutfen dedim panik atak var öldum nerdeyse (yusuf yusuf)
-kes sesini ibne dedi istedikleriemi yap yoksa silahda mermi var (gösterdi) beynine yersin dedi 
-kortum tmm dedim elimi yataga bagladi agzima atletini basti 
-bekaretini alayim serbestsin dedi kendini kasarsan senin canın yanar ben zavk alirim dedi umrumda degilsin ibne dedi bacagimi acti omzuna aldi sıkıyordum istemiyiordum yuzume tokati patlati ben o aciyla kendimi biraktim o an daha fena bi aci duydum icime girmisti ama sanki kazik girmis gibiydi gozlerimden yas akiyordu ama nafile ismail ilerlemeye devam ediyordu canim cok yaniyodu ismail ise ah sesleri geliyordu yag surmustu ama ben yagdan baska bi sivinin geldigini hissediyodum kanamisti sikini cikardi 
- bu kadar yeter ibnem dedi bekaretini aldim caninin fazla yanmasini istemiyorum istedigimde yanima geleceksin dedi suan bosalmadim ama verdigin zevk harika bebegim dedi atletini agzimdan aldi kani sildi al bekaretin dedi 
ben ise agliyordum canim cok yanmisti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder