Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Çerkezköy Faciası!!

Slm ben sercan 27 yaşindayım tekirdağliyım size bı hıkayemı anlatmak istıyorum salı gunu başimdan gecen bı olay nette taniştiğim ayşe isminde kız görüşmeye karar verdık buluştuk cok seksı bı kız 50 kilo 1.62 boy dolgun klacalı guzel ve seksı bı kız dediği yerden aldım denız kenarına kumbağ gittık bırer içki aldık arabada önce öpüşmeler başladı sonra yere ındık yere bırşeyler serdık uzerınde oturduk hem öpüşüyordum hem bıra içiyorduk sonra kendımızden gectık kucağima aldım soymaya başladım uzağimizdada içenler vardı ama arabadan kımse göremıyordu havada kararmiştı haffiften tam üzerini cıkaramıyordum kucağimda sevişiyorduk sonra yere yatırdım dudaklarından başladım boynunu göğüslerını opüyor yalıyordum göbeğinde dılımı Gezdırdım cıldırıryordu tabi ikincı kez seks yapıyormuş uzun yıllar olmuş yaraksızmış amını yalamaya başladım cıldirıyordu benım aletı ağzina aldı yalıyordu somuruyordu cıldırtıyordu benı uzerıne cıktım hafıften gırmıye calişiyordum içine uzun zaman seks yapmadiği için zor gırıyordu acı cekıyordu benımde hoşuma gitmıştı iyice azmiştım bellı gitgelden sonra boşaldım benım bi özelliğim var kadınların istediği çinsten bır kez boşaldım mı kolay kolay boşalamıyorum sıkımde hep dık kalir isteiği kadar boşaltırım karsımdakını hikayem sonra hotel odasında devam ettı onuda sonra yazaarım öptüm say gömdüm bye :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder