Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Eşide Güzel Kocası da!!!

merhaba arkadaşlar nerede kalmıştık 
bu çiftle ilişkimiz bir süre daha devam etti ama finali muhteşemdi grup sexi doyasıya yaşadığım bir gün oldu ben bile bu kadarını beklemiyordum hayatımda yaşadığım en güzel fantezi sex orgazm zevk uçmak diye buna denirdi herhalde
o gün telefonum çaldı arayan selinin kocası denizdi bu hafta sonu çatalcaya gideceğiz sende davetlisin dedi benimde canıma minnet tamamdedim cumartesi 15,00 de yola çıktık büyük bir evin kapısından içeri girdik kapıyı hizmetçi açtı (meğerse evin hanımıymış)içer buyur etti içeride bir çift vardı biz 3 kişi evin sahipleri ortada gözükmüyordu pınar ve kocası yener ile tanıştım bizimkiler meğer daha önce beraber olmuşlar pınar zayıf kısa ama gögüsleri ve götü yerinde bir bayandı yenerde kısa boylu tombik ama yakışıklıydı parlak bir görünüşü vardı hoşgeldiniz sesyle irkildim bize kapıyı açan kadın şimd karşımdaydı altında hiçbir şey yok sadece hizmetçi önlüğü göğüsleri dimdik 30 lu yaşlarda saçları kısacık orta boylu harika bir şeydi hoşbulduk faslından sonra ocam bize sonra katılacak havuz kenarına geçelim dedi kapalı bir havuz kenarda minderler içkiler her şey hazırlanmış selin le kocası beni soymaya başladı bir yandan öpüşüyoruz bir anda çırılçıplak kaldım pınarla şükran öpüşüyor kocası şükranı parmaklıyor okşuyor kimin eli kimin amında götünde belli değil selin diz çöküp sikimi yalamaya başladı kocası denizde yenerin sikini şükranla pınar diğer yanda 69 yapmış amlarını emiyorlar selin beni oturttu kucağıma oturdu ters şekilde yenerde gelip selin,n ağzına verdi kafamı çevirdim denizi biri domaltmış sikiyor deniz kendinden geçmiş meğer evin sahibi arifmiş denize birsokuyor denizin gözleri açılmış zevkten acıdan kendinden geçmiş şükranla pınar amlarını yalamayı bırakmış vibratör takmışlar şükran pınara götten sokmaya başlamış bile selin benim sikimden kalkıp yenerin sikine oturdu bende gidip domalmış denizin ağzına verdim deniz öyle yalıyorki yarak götüne girdimi boğazına kadar alıyor sikimi somura somura emiyor arif denizin götününden sikini çıkarmasıyla deniz yığılıp kaldı resmen ariftede kol gibi yarak vardı pınarı siken şükranın yanına gitti sırt üstü yattı pınarda daracık amını kol gibi yarağın üstüne getirip oturdu arif bir yandan göğüslerini yalarken pınarda zevkten inliyordu şükranda vibratörü götünden sokmasıyla pınar zevkten öyle bir bağırıyorduki devam edecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder