Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Muhteşem Gece

slm arkadaşlar şu anki maceramı bunda 3 yıl önce yaşadım. şu an 40 yaşındayım ve hala etkisindeyim yine öyle bir gece geçirmek isterdim.
ozmanlar taksicilik yapıyordum bir arkadaş aradı ve çağlayanda müşterileri olduğunu alabilirmiyim diye sordu bende tabi dedim ve yola koyuldum gideceğim yere vardım iki değişik giyimli ama temiz kişi bekliyordu bende mehmet gönderdi dedim ve araca aldım
isimler fatih ve hakandı başladık muhabbete havadan sudan konuşurken konuşmalarından kendilerinin erkeklerle beraber olduklarını anladım bende böyle birşeyler istiyordum zaten firsat ayağıma gelmişti bunlar bana asılmaya başladı ben kendimi biraz kasıyordum insan çekiniyor lafı fazla uzatmayacağım. bunların evinin önüne geldik aractan indiler ve gittiler daha sonra mehmet beni aradı ve fatih senden çok hoşlanmış dedi bende manyakmısın sen dedim ama içim gidiyo

Birgün yine aynı kişileri araca aldım ve evin yolunu tuttuk evin önüne geldik ve fatih beni içeri davet etti bende kabul ettim içeriye girdik hakan olan içeriye girdi bizde birer kadeh şarap koyduk içerken hakan içeri girdi elbiselerini değişmiş kadın kıyafetleri giymiş ama afet olmuş bu arad havadan sudan muhabbet ederken fatih bana rahat olabilirsin istersen soyun duş al dedi bende üstümü çıkardım bu arada fatihde soyundu ve başladık elleşmeye o benim sikimi yalıyor bende vücudunu yalamaya başladım çok hoşuna gitti ve elim arka deliğine doğru kayıyor biraz okşadım bütün kıllarını temizlemiş parlak bir götü var bu arada hakanda bilgisayarın başına geçti kendine siktirmek için erkek arıyor bende kendisini davet ettim aynı erkekle birlikte olmuyolarmış fatih dedi içeriye geçelim tamam dedim. odaya geçtik ve çırılçıplak kaldık artık birbirimize daha yakındık ben onun götünü yalıyorum oda benim sikimi yalıyor bu şekilde sevişirken birden yarağına sarıldım ve bende onunkini yalıyorum şaşırdı ve hoşuna gitti benimde hoşuma gitmişti hiç böyle birşey yaşamamıştım içimden o yarağı içime almak geçiyordu yarağı kısa ve kalındı düşünüyorum bu benim götüme girermi acaba diye ama girmezdi çünkü daha önce götüme bazı şeyler sokuyodum hiç okadar kalın birşey sokamamıştım girmiyordu çünkü kanıyordu acıyordu ama ne olursa olsun deneyecektim fatihe dedim sen önce bana sok dedim tama dedi yantaraftan kremi aldi kendi sikinin başına ve benim götüme sıktı ve götümü okşamaya başladı önce parmağını soktu biraz gitti geldi çıkarttı ve sikini sokmaya başladı ama girmiyor birkez daha denedi yine girmiyo bu arada okadar canım yanıyoki anlatamam baktım götümden kanlar geliyo daha fazla uğraşmadı bende o can acısıyla bırakmasını söyledim.
biraz durduk yaşamya başladık ve sıra bana gelmişti benimkide fene değil hani onunkine göre iki katı ama onunki kadar kalın değil beimkini yalıyor yutuyor hemen başını tuttum çektim arkasına geçtim başladım girmeye hiç zorlanmadım adam alışmış hemen girdi içine ve gidip gelmeye başladım çok zevk alıyodu bende aynı zevki alıyodum götüm biber sürmüş gibi yanıyo o acıyla bastırıyodum bir çırpıda bunu ters yatırıp bacak omza aldım tekrar gidip gelmeye başladım biraz gidip geldikten sonra içine boşaldım çok zevk almıştı ofluyordu yarağımı çıkarttım ve ağzına aldı yalamaya başladı sikimi tertemiz yaptı. birer sigara yaktık içtik ve tekrar başladık sevişmeye yine beimkini yavaş kaldırdı ve yanıma yattı arkasını döndü bemikini eline aldı kendi götüne götürdü biraz sürttüm ve tekrar içeri daldım onu yan uyur gibi yatarken biraz daha yatırdım ve göt kabak gibi açıldı gidiş gelişlerimi görüyorum okadar güzelki hayatımda okadar kadın siktim bu kadar zevk almadım o gün karar verdim bende sikilmek istiyorum ne yapabilirdim fatihin siki kalın girmiyor ne yapmalıyım derken hakan aklıma geldi fatihe bunu söyledim ben seni sikerken oda beni siksin dedim oda kabul etmeyeceğini söyledi ben biraz ısrar ettim oda bir sor dedi salona gittim hakan hala kadın kıyafetleriyle bilgisayar başında bulabildinmi kendine göre dedim yok dedi ozaman gel dedim beraber üçlü yapalım kabul etmedi tabi insanlar kendini kadın gibi görüya birbirlerinin erkeğine dokunmuyo biraz daha ısrar ettim evli olmadığımızı bu nu eşinden gizli bir kaçamk olarak düşün dedim ısrarla içeriye aldım başladık üçümüz birden sevişmeye ben hemen hakanın sikine sarıldım ve yalamya başladım fatih benimkini yalıyor ben hakanı hakan da fatihin sikini yalıyo biraz yalaştık ve doğrulduk fatih domaldı ben fatihe soktum arkama hakan geçti onun ki küçük tam içime göre zaten zor kalkıyo yalaya yalaya zor kaldırdım yinede tam olarak kalkmadı yumşaktı başladı zorlamaya olmadı biraz krem sür dedim ve bemim götümü kremledi kendi sikinide kremledi ve sokmaya başladı başını zorla soktu yavaş yavaş itiriyor bu arada benim canım yanıyo ama ne olursa olsun bunu alacaktım direndim ve sonunda içime aldım şimdi o beni sikiyo bende fatihi çok güzel oluyordu ham acı hem zevk bir arada bu şekilde bir süre gidip geldik ve ben boşaldım fatihin içinden çıktım ama hakan gelmiyo durmdan gidip geliyo fatihde önüme geçti yarağını bana yalatmaya başladı düşünmeye başladım acaba daha sonra omu sikecek deye düşünüyorum nasıl alırdım çok kalındı girmiyodu dedim balki genişledi girer diye düşünürken hakan içimde patladı ve o dölleri içimde hissettikçe daha büyük zevk alıyorum hakan yavaş yavaş içimden çıktı ben fatihe dedim sende gir artık genişlemiştir dedim tamam dedi ve arkama geçti yavaş yavaş sokmaya başladı zorla başını soktu ama hala canım yanıyo olsun dedim içime alacaktım artık kurtuluş yok dedim ve ittirmeye başladı ve iyice girdi gidip gelmeye başladı hem acı çekiyorum hem zevk alıyorum çok hoşuma gidiyordu benimkide bu arada dimdik hakan benimkini sıvazlıyo pozisyon değişelim dedim tamam dedi fatih hakanı yan yatırdım arkasına geçtim içine girdim fatihde benim arkama geçti oda bana girdi ve bu şekilde sikişmeye başladık ne kadar zevk alıyorum analatamam bu şekilde fatih benim içime ben hakanın içine boşaldık fatihi sağ koluma hakanı sol koluma yatırdım sarıldım sağımda karım solumda kocam beni okşuyorlar onlarda büyük zevk aldılar üçümüz bu şekilde uyuduk uyandığımda hakan kalkmış fatih yanımda yatıyo ve benimkini eline almış okşuyor ben uyanınca başladı yalamaya benimki dimdik oldu ve oturdu üstüne başladı zıplamaya nasıl zevk alıyorum anlatamam sik beni kocacığım diyor dedikçe dahada çıldırıyorum bu arada götümde hala acıyor o acıyla sikişmek çok güzel derken hakan kendi sikinide okşuyordu okşarken benim göbeğime boşaldı bu arada bende onun içine boşaldım . Kalktık ve ben banyoya gittim yıkandım üstümü giydim salona geçtim baktım hakan nefis kahvaltı sofrası hazırlamış beraber kahvaltı ederken ne iş yaptıklarını sordum tasarımcıyız dediler. bunları işe bıraktım birdaha buluşmak üzere vedalaştık. daha sonra bir bayanla tanıştırdılar beni onların iş yedinde fotomodelmiş bir içim su ama bunu daha sonra anlatacağım. ama hala böyle bir gecenin hayaliyle yatıyorum aradan üçyıl geçti birdaha böyle bir şey yaşamadım. benimle böyle bir zevki yaşayacak a-p arkadaşları bekliyom isteyen arkadaşlar bana bu siteden mail yoluyla ulaşabilirlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder