Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Önce Attı Sonra Alta Yattı !

slm izmitli kadir bu yaşadığım olay 2 hafta önce başımdan geçti bazen can sıkıtında tv de müzik yapan kanallara mesaj atarım yine böyle bir gündü mesaj attım her tip model insan arıyor akşam üzeriydi tlf çaldı açtım merhabalaştık tanışma faslı falan hatun dik dik konuşuyo canım sıklıdı ama yüzüne de kapatmak istemedim ne dese yumuşak cevaplar veriyodum neyse çok şükür bir bahane bulup kapattım telefonu kasmıştı beni tefonu da kapatırken görüşürüz falan dedik birbirimize ama ben numarasını silmiştim aradan bir hafta geçti öglen gibi bir numara aradı ben açtım buyrun falan tanımadın mı dedi hayır tanıyamadım dedim geçen hafta seninle konuşmuştuk izmitten hale diyelim diyince tanıdım nasıl hoş beş niye aramadın dedim tavrın davranışların hoş değildi aramak istemedim dedim tabi aramyınca merak etmiş msn varmı dedi neyse ekledik birbirimizi camları açtık beni görünce vavvv yakışıklıymışsın çok hoş birisisin falan saydırıyo ben ona iltifatlarda bulun dum dedim 5-6 gibi musaitsen bir çay içelim olur dedi 6 gibi oturduğu yere yakın bir yerden aldım bir yerlerde oturup bişeyler içtik tabii bu olay daha da samimi olmamızı sağladı biraz oturduktan sonra evine bıraktım ertesi gün oldu saat 11 gibi beni aradı neyapıyosun musaitsen kahvaltı yapalım deyince ben de yeşil ışık yandı olur dedim hemen gidip aldım izmiti bilenler bilir güzel kahvaltı mekanları vardır yuvacık barajının orda çok güzel zula bir yervar doğayla iç içesin orda güzel bir kahvaltı masası hazırlattım 2 saat oturduk bu arada öpüşmeye yiyişmeye başladık kalkalım yoksa yakalanıcaz dedim yola çıktık izmite doğru dönüyoruz temiz hava çarptı galiba hafif başım ağrıyor dedim hımm yaptı ne yapalım dedim beni eve bırak ben de benim eve gidelim kucağında uyumak istiyorum deyince baktım gönlü var doğru eve götürdüm kucagına falan yattım bu sen uyumaya gelmedin mi yat dedi ama elim rahat durmuyo orasına burasına dokunuyodum baktım böyle olmıcak yatak odasına geçelim orda uyuyum dedim geçerken de gömleği çıkardım üstüm çıplak uzandım tabi bunu etkilensin diye yaptım sen uzan ben seni severim dedi başladı her yerimi yalamaya ama ben müdahale edince bırakıyodu baktım olmucak ben uyku modun da duruyorum bu aşagalara doğru indi düğmlerimi çözdü aleti dışarı çıkardı yalamaya başladı ama gerçek ten profosyenel ce işini iyi yapıyodu ben hiç müdahale etmedim dizginler onun elindeydi ben ayagım dan pantolunumu çıkardım daha rahat hareket etsin diyetabii öyle iştahlı yalıyo yaşamak lazım fazla sürmedi bayagadır ilişki yaşamadıgını söyle baktım kendi pantulonunu da çıkardı ama üst ve iç çamaşırını çıkarmadı külodunu yana çekti yaragımı eline alım kukusuna sürttü ama çok hoşuna gittiği göz bebeklerinden belli oluyodu milim milim içine almaya başladı götünü kıvara kıvıra inip kalkıyodu bir den haykırarak boşaldı çabuk oldu dedim daha dur devam edicem dedi bayag bir atına bindi sonra bunu altıma aldım çapraz şekilde amına girip çıkmaya başladım kendini bana doğru ittirip duruyodu baktım gözler dönmeye başladı bu arada ne tatlı sikim varmış yalarken ayrı zevk veriyo girerken ayrı diye ben dedim ben şu an senin neyin oluyorum sikicim deyin ce yok yavrum kocan oluyorum benim fantezim de bu kocacım demeye başlamıştı bu arada ikinciyi de patladı dedeim hayatım bunu 2-1 yapalım domalmasını söyledim külodu hala ayagında tabi arkadan başladım pompalamaya çok güzel kocacım geçir amıma parçala beni diye inlemeye başladı ben de gelmek üzereydim nereye dedim ağzıma ver deyin ce son süprizde hoşuma gitmişti çıkartıp ağzına verdim boğazına kadar soktuğu anda döllerimi bıraktım emiyor kuduruyodu çok lezzetli diyip dudaklarının kenarlarını yaladı tabii bayaga yorulmuştum birer sikiş sigarası içtik duşlarımızı aldık götürüp evine bıraktım buda güzel bir hatıra olarak kara kaplı deftere geçti tanışmak isteyen evli çifler güzel tatlı bayanlar arayın 0538 250 52 52 izmitli kadir öptüm bay koydum say:NOT:ERKEKLER VE GAY LER ARAMASIN. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder