Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Sikilmeye Doydum

merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 yıl once yaşadıgım bi olayı paylaşmak istiyorum.ismim gökay 25 yaşında 1.72 boyunda 71 kg parlak pasif gayım. bu size ilk hikayem. daha önce internet aracılıgıyla oral ilişkilerim olmustu. fakat size ilk sikilişimi anlatmak istiyorum. o gun işten gelmiştim evde kimse yoktu. kendime ait kırmızı tangamı ve sutyenımı takıp hemen pc nin basına gectım. o zamana kadar sadece sakso cekmiştim hiç anal deneyimim olmamıstı . fakat artık dayanamıyordum. sürekli sikilmek istiyordum. bir gay kanalında güvenilir birini arıyordum. bir cok kişiyle konuşmuştum fakat reel ve yakın birini bir türlü bulamamıştım
saat 10 a gelmişti o esnada erol adında biri mesaj atmıstı konusmaya başladık. kamerası olmadıgını yanlız yaşadıgını söylemişti. ve bize cok yakındı. bu fırsatı kacıramazdım. bir süre konustuktan sonra telefonumu verdım artık ok yaydan cıkmıstı. hemen erol beni aradı biraz konustuktan sonra içimde korku olsada ve onu göremesemde evıne gitmeye karar verdım. hazırlanmak için netten cıktım ve dusa girdim.gizli zulamda bulunan sexi iç çamaşırlarımı poşete koyup yola cıktım bir taksiye atlayıp sözleştıgımız yere geldım geldıgımı haber verdım cok gecmeden yanıma geldı. erol 1.85 boylarında atletık yapılı 35 yaşında bıyıklı ve cok yakışıklı biriydi. cok heyecenlıydım aynı zamanda korkuyordumda . hemen tanıstık. ve konusa konusa evıne gittik. gayet kibar biriydi. korkularım biraz azalmıstı ve evıne gectık . evi sıradan bir evdı bekar evi gibiydi yani. içeri gectık ben cok heyecanlıydım o ise gayet rahattı . birer sigara içtik ve iltifatlar etmeye cok tatlı oldugumu söylemeye başladı. ona ısınmıstım. poşette ne oldugunu sordu bende giysilerim oldugunu yanında kadın olmak istedigimi söyledım. giyinmek için salona gectım. cok cekınıyordum.hemen hazırlandım. benı gorunce gulumsedı yanında oturdum.altımda kırmızı tangam ve üstünde kırmızı geceligim vardı. kalçalarım süper görunuyordu. cok heyecanlıydım. bir an once yarragını görmek emmek istiyordum.kemerını cıkarmaya başlamıstı. onunu diz coktum. fermuarını çözdum. beyaz kilodu vardı. ayaga kalktı pantolonunu ve kilodunu cıkardık birlikte. ve yarragı önumdeydı. 18 cm ve kalındı hic bu kadarını canlı görmemıstım. agzımın suları akmıstı.buyuk bır iştahla emmeye başladım.kazık gibi olmustu. tassakları tas gbiydi. döl dolmuşlardı. ayaga kalktı önundeydım gırtlagıma kadar soktu yarragını doyamıyordum ona tassaklarını emdım somurdum cok tatlıydı sıcacıktı. yarragını suratıma sürüyordu yüzüm gözum yarrak suyu olmuştu. iştahla emmeye devam ediyordum. artık gucum kalmamıstı kocaman yarragını içimde hissetmek istiyordum. giderek sertleşmişti o kibar adam gitmiş yerine kaba saba bi adam gelmişti bu beni daha cok tahrik ediyordu. domalttı beni tanmgamı cıkardı cok hızlı hareket ediyordu. kalçalarımı tokatlamaya başladı. deliğim kabak gibi ortadaydı. tukurdu deliğime ve parmagıyla masaj yapmaya başladı. cok canım yanıyordu parmagıyla iyice kıvama getırdı beni korkuyordum yavas olmasını söyledım dahada hızlandı tokadı yapıştırmıstı kalçama yarragının kafası deligimdeydı ve ittirmeye başladı kendımı ileri cekıyordum fakat belimden kavramıstım kafası girmişti cok canım yanmıstı gözumden yas geldi bir an götumun yırtıldıgını sanmıstım. yarısına kadar içimdeydi. ve alışmaya başlamıstım artık. zevk alıyordum hızlanmıstık ıyıce onbeş dakıka çatır çatır sikti beni inim inim inliyordum içime boşalcak derken içimde cıktı ve yarragını azıma verdı tekrar tasssaklarını emerken otuzbır cekıyordu ve kocacım dudaklarımın arasından azıma boşaldı döllerını süperdı ılık ılık döllerını yuttum kocamın guzelce temizledım sikini ve birer sigara yaktık. erolla ilk tanışmamız ve ilk sikilişim böyleydı. daha sonralarda karı koca gibi olduk haftasonları onda kalıyorum.arkadası yılmaz var. onada verdım ikisi birden sikiyor. kendıne güvenen sert sikicileri bekliyorum.

1 yorum:

  1. denizliden ramazan ben yaşı30 yakışıklı kültürlü espirili ve bakımlı biriyim benimle tanışmak isteyen bayanlar benimle konuşmak iyi gelecek size 05511241809 eşini paylaşmak isteyen beyler arayın

    YanıtlaSil