Rastgele Hikayeler

29 Kasım 2014 Cumartesi

Çalışırken tecavüze uğradım

herkese selam ben yeni aranıza katılıyorum herkese mehaba adım yasemin yaşım 22 bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatacagım. bi ayakkabım magzasında çalışıyordum işe gireli 3-4 ay olmuştu işe iyice alışmış diger çalışanşlarlada sıkı fıkı olmuşyum yaz günleri hava çok sıcak oldugundan dolayı ögle saatlerinde kimse gelmiyordu patronun küçük bi odası varsı arka tarafta beni odasına çagırdı buyrun dedim odasında masasını temizlememi istedi çay dökülmüştü patron yakışıklı genç biriydi tamam dedim masasını silmeye başladım arkamda götüme baktıgını 7hissediyordum ama öyle şey yapmaz diyordum sonra temizledim ve dediki aşagı depoya in yeni gelen ayakkabıları bi kagıda yaz ve yukarıya çıkacak olanları seç ayır ben geliyorum demişti ben depoya indim ayakkabıları ayırıyordum o gün üzerimde siyah pantolon ve kırmızı gömlek vardı...... 5-10 dakika sonra kapı kapandı gelan patrondu hangileri yukarıya çıkacak dedi gösterdim biraz ayakkabılardan bahsettik kalitesi falan sonra elini omuzuma koydu göz göze geldik ben şey efendim şurada ayakkabı kaldı diyerek çekildim arka tarafadogru gittim arkamdan geldi normal bi şey yokmuş gibi davrandı sonra duvar iki elinide omuzumayasladı bu sefer kaçacak yerim yoktu öpmeye başladı boynumun altını öpüyordu durun yapmayın mesut bey bi gören olucak nolur yapmayın diyordum ama dinlemiyordu duynanazlılıktan geliyordu öpmeye devam ediyordu dudaklarımı deli gibi öpüyordu baktım bırakmıcak bali tadını çıkarayım dedim bende kendimi bıraktım karşılık vermeye başladım benden onun dudaklarını öpüyordum sora gömlegimin dügmelerini tek tek açtı gömlegimi çıkardım beyaz sudyenim vardı elleriyle gögüslerimi okşamaya devam ediyordu ellerini arkaya götürerek sudyenimi çözdü ve üzerimde hiç bi şey kalmadı ama altımdakiler hala duruyordu onların çıkmasını istiyordum hiç konuşmuyordu iyice konsantre olmuştu bende çok zevk alıyordum gögüslerimi emerken elinin birini pantolanuma götürdü bacagımın atasını okşuyordu sonra pantolonumun fermuarını indirdi hafif pantolonumu aşagı indirdi gögüslerimi yalayıp yuttuktan sonra aşagıya egildi pantolonumu iki eliyle aşagıya indirdi ve bende ayagımdan çıkardım sonra o ayagı kalkarak soyunmaya başladı o izliyordum bende kilotla kalmıştım onu çıkartıyordum dur ben çıkaracagım deditmam dedim o soyunurken bende onu izliyordum alimi kilodumun içine soktum amımı okşuyordum oda boxerını çıkarırken dur ben çıkarayımdedim gel dedi egildim yavaş yavaş çıkartırken siki karlıma gliyordu tamamen çıkardım agzına al dedi ve aldım 2-3 dk. yaladım sonra beni orda masa oraya yatırdı ve kilodumu nazik bi şekilde çıkardı kokladı ve kenarıya attı sonra amımı yalamaya başladı harikaydı sanki patronum degildi kocam gibiydi şimdiye kadar onun gibisini görmedimsonra bacagımı iyice açtı ve sokmaya başladı siki kocamandı ben inliyordum sonra domalttı beni sikini tükürükleyerek götüme sokmaya başladı hızlandıkça hızlanıyordu sonra tekrar masaya yatırdı ve amımı sikmeye başladı harikaydı ve boşalacagı zaman amımdan çıkarıp gögüslerime boşaldı....harika bi sex yaşamıştık ikimizde çok zevk almıştık ne zaman istese depoda sikiyo beni evli oldugu için beni evine götüremiyo ama olsun depo daha güzelllll.......

1 yorum: