Rastgele Hikayeler

2 Aralık 2014 Salı

Esmeri sanaldan tanıdım

Biliyorsunuzkı veya bilinki ben herne kadarv yaşamış oldugum zevklı anlar olsada henuz aradıgım hatunu bulmuş degılım bu hatun şöyle olmalı bir kadın arıyorum arzumu oymak için // bir kadın arıyorum ruhunu soymak için // bir kadın arıyorum bedenımı daglıyacak // bir kadın arıyorum hırsımı baglıyacak // bir kadın arıyorum zevk sarhoşu yapmak için // bir kadın arıyorum zevk sarhoşu olmak için // bir kadın arıyorum hürriyetı elınde olacak // bir kadın arıyorum SAMİMİ ve CILGIN olacak yine iş yerımde chat yapıyorum ve bir tel geldı önce bir kaç fiyat sordu sonra orası nerede nasıl gelırım falan diye sordu ve ben tarıf ettım sandımkı bir muşterı telefon almaya gelecek gelen giden oldu ama o sesın sahıbı gelmedı ve aradan iki gün gecti yine aynı kişi takma adı aysun olsun aradı ve geldigini benı gördügünü söyuledi bende bu arada gelen kişinin benımle ılgılendıgını anladım aysun mecidiyeköyde oturuyor bende onu hatırlamak için sorular sordum ama hatırlayamadım ve neden tanışmıyoruz dedım olabilir dedı ve biraz daha sohbetten sonra buluşma kararı verdık ve ben buluşmaya gittim gercı hatun cok mukemmel degıldı dış görünüz bende brat pit degılım zaten :)) aysunu telde anlattıgı arzuları benı baştan cıkarmıştı bu arada aysun özel bir bankada calışıyor eşinden ayrılmış 32 yaşında bir hatun ben aysuna hadi bana evde kave ikram et diyince sen manyakmısın yaaa dedı neden dedım bakalım ben senı kave içmeye cagırcammı begendımmı diyince bu arada yolda oylesıne yuruyoruz vallahı benı böyle begenmıye bilirsin ama senı yalarken bayılırsın dedıgımde cok guvenıyorsun kendıne görecegız bakalım dedı ve aynı ıstıkamet bızı evıne götürdü bana lutfen önce duş al dedı bunu yanlış anlama ben bu konuda prensıp sahıbıyım dıyıncve ok güzelım dedım ve duş alıp gerı dondugumde uzerıne uzun bir gecelık giymış olarak karşıma cıktı gecelık oyle ahım şahım bir şey degıldı ıcını gösteren cinsde degıldıve ben yanına dogru gidip onuda oturma gurubuna cekıp oturttum ve saclarını altın dogru elimi uzatım kafasını bana dogru cevirip dudalarına yapıştıgımda dudakalrımı somururken elını yaragıma attı ben boynuna kulak memelerıne hafif ısırıklar opüçükler kondurup tekrar dudakalrına yapışıyor dilimizle agzımız içinde dans ediyorken aysun eliyle yaragıma mast yapıyordu ben aysunun gecelıgını cıkarmasına yardımcı olup üçlü koltugun üzeriene uzatık bir elımle gögüslerını okşarken diger elımlede amını parmaklamaya başlamıştım aysun parmaklarımı daha rahat alabilmek için hafif kıllı amını ıyıce aralamıştı ve uzattıgı elıyle yaragımı sıvazlıyordu ben iki parmagımla aysunun içine girişler yaparken aysunnn oohh ıhh evettt dmeye başladıgında ben parmaklarımı daha sert sokup cıkartırken aysunda oldugu yerde duramıyor parmaklarımı daha seert sokmamı ıstercesıne ucuş modunda evetttt sokkk sokkkk derken kısık bir nefesle ınlıyordu ben iki parmagımla sert girişler yaparken baş parmagımlada klitorisini eziyordum aysunu bu şehveti benı ıyıce tahrık etmış gögüslerını daha sert okşuyor egilip uclarını ısırıyor parmaklarımı daha sert sokuyordum aysunda zıvanadan cıkmış belınden kendını oynatarak ucuş transına gecmiş sokkk sokkkk sokkk evet gelıyorum geliyorummm cıkartama gelıyorummmmm derken burnunda konuşuyordu sankı ve muthiş bir şekılde boşaldı ben parmaklarımı aynı hızda sokup cıkarmaya devam ederken aysun elinde olan yaragımı ve verdıgı hazla tam kıvamına gelmiş getirmişti hayvanı bir duygu ile aysunun ıcıne girmiştım iki elımle aysunun gögüslerını eziyor sert darbelerle girişler yaparken aysun tekrar inleme evettt sokkk erkegım sık benı sokkk harıkasın parcala benı derken elerıyle kavradıgı belımı tırnakları ile acıtıyor arada bir bir elıyel amını usten tokatlıyordu bu benı ıyıce hayvanlaştırıyor ve tahrık ederken egilip dudaklarına omuzlarına ısırıklar konduruyordum ve dayanacak gücüm kalmamıştıkı aysun evetttt gelıyorummm gelıyorummmm gelıyorummmm derken altımda iken kendını yukarı dogru kasarak boşalırken ben dışarı cıkmaya calışırken ilk fışkırmam içine kaçtı ve devamını gögüslerıne göbegıne boşaldımmm aysun hımmmm harıkaydın cııkkkmasaydınnn derken eliyle gögsune ve göbegıne boşaldıgım menılerımı sıvazladı ve elını ayzına götürdü bu arada ben kendımı yere attım klabım kut kut atıyor nefesım hızlı bir şekılde devam ediyordu bir iki dakıka sonra aysun ayaga kalktı ve duş alıp geldı ben yerde sırt ustu uzanırken uzerime ıslak ıslak oturdun oynaşmaya başladık ve biraz sonra aysun agıma oturur şekılde durup amını yalamam için kendını bana sundu ben alttan dogru amını yalıyor balşdırlarını okşuyordum ve aysun ters dönup 69 olacak şekılde agzıma oturdu ve yaragımı yalamaya başladıgında somuruyordu adeta dilimle derınlıklerınde ıdım amını agzıma ıyıce dayamış suları agzıma akarken nefes almakta zorluk cekıyordum aysun kıvranya ınleme başladı yaklaşık üç dakıka ıcınde orgazm oldu bu arada yaragım taş gibi olmuştu ama hemen aysunun ıcıne girmedım aysunu domalttım ve o an yalamaya devam ettım o sıra kalcasındakı ben dikkatımı cektı o muhteşem kalça ve ben şu an yıne gözümün onunde yalamay devam ederken parmaklarımla içine girip hem dilim hemde parmaklarımla aysunu tekrar kıvamına getırdıgımı sık benı sokkkk soookkk hadııııı sokkkkk derken bende durrrr amıınaaaa koycammm dur derken amının dudakalrını emmemeye dilimle derınler dalmay devam ettım aysun anı bir şekılde kalkıp bana ters duracak şekılde yaragımı ıcıne aldı ve zıplamaya başladı ahlar ohlar cekerken bende alttan uste darbeler yapıyordum ve aysunu yan yatırıp bir yagını havaya kaldırıp sıkmeye devam ederken ensesıne omuzlarına ısırıklar kondururken elımlede gögsünü yoguruyordum ve elımı amına uzatıp amını usten yırtarcasına okşarken aysunn evveeettt sıııkkk ooohhh ohhhh ohhhhh harıka harrrıııkaa diyordu bu arada ben gidip gelmelerı bırakrım aysun kendı rıtımsız deli gibi hareketlerle yaragımı ıcıne alıp cıakrtıyordu yerınde duramıyor kuduruyor ve boşalma anını bana hıssettırıken sesler cıkarmaya devam ettı ben dizlerımın uzerınde durrarak yaragımı amını surtmeye oynamaya başladımkaygan amının uzerınde adeta dans ediyordum ve yavaşşş yavvaşşşş girip rıtmık hareketlerle devam ederken aysun tekrar kıvamıan girdi ve eveevttt sık benı sokkk sıkk evettt derken ben sert darbeler yapmaya başladım ve aysunnn ınanın o seslerı tarıf edmeme cıkardıgı sesler manyakkkk tı ınlıyordu ben yaragımı ucuna kadar cıkartıyor sert bir şekılde giriyor tekrar etkrara ederken aysunn evettttt harıkasınnnnnn ıhıhhıhıh ıhıh ıhhıh ıhh diyordu amının dudakalrı kasılıyor aysun tıtrıyor ınlıyor ve oorgazm yaşıyordu ve yuz ustu uzandı aytsun ben bu şekılde sınav ceker gibi biraz daha aysunu böyle sıktım ve kaldırıp aysunu masanın kenarında domalttım ayagını tekını masanın uzerıne uzatıp yaragımı alttan sert bir şekılde soktum evet erkegım harıka sıkıyorsun sıkkkk parcalaa demeye başladı ben elımı amına uzatıp okşuyor sert girip sert cıkarken sokk sokkk evetttt harıkaa diyordu bu arad yaklaşık ben 40 dakıkadır aysunu sıkıyoırdum ve inanın aysun bile duş alıp ıslak gelmesıne ragmen buram buram terlemıştı ev içne oyle bir boşaldımkı ayakta oldugundan menılerım ayagından aşagı dogru suzuluyordu ve oturma gurubuna oturup gülüştük konuştuk o sıra aysunun gözlerındekı mutluluk benı mutlu etmıştı ve duş alamay gittim duş aldsım aysunda duş alıp geldıgınde murat amımın dudakalrı sızlıyor dedıgınde gel onları ben yalarım gecer dedım :)))) bırar sıgara ıcık bir kez daha seviştik şu an telle görüşüyoruz ablası gelmış konyadan gidince aysunumu yalıyacam sıkecemmm aysunum harıkasın bebegim bu arada olurda tanışmak istersınız diye mmisyon@hotmail.com adresınden bana ulaşa bilirsınız hayat boyu orgazm dolu anlar sızınle olsun mutlu kalın

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil