Rastgele Hikayeler

3 Aralık 2014 Çarşamba

Tatildeki seks maceram

Merhabalar hikayeme direk baslamak istiyorum. Ben antalya`da yaşıyorum. 1.85 boyunda 80 kiloyum kumralım. Antalyada tanıdığım bir kız vardı ve çok hoşuma gidiyordu. Ona açılmam lazımdı ve zaman geldi ona açıldım oda benden hoşlanıyormuş ve çıkmaya başladık. Aradan az bi süre geçti ve beni evine davet etti hemen anlıyamadım neden böyle bişi yaptığını. Haberleştik ve ben evine gittim. Eve vardığımda beni bekliyordu. İçeri geçti soğuk bi içicek verdi ve sohbet etmeye başladık. Sohbet ederken gözlerimin için bakıyor. Aradan beş dakika geçmedi bile hemen öpmeye başladı beni dedim noluyoz:) Bende karşılık verdim ona sonra beni soymaya başladı güzelce, boxerımı çıkardı ve penisimi emmeye başladı on dakika boyunca emdi. Sonra sıra bana geldi , bütün vücudu öpmeye başladım biraz çıldırttım ve artık yeter dedi gir içime dedi. penisimi yaklaştırdım ve yavaşça sokmaya başladım ve bağırmaya başladı bi anda hadiiiii diye gidip gelmeye başladım. Yaklaşık 10 dakika böyle deva ettik. çıkardım ve ağzına verdim emmeye başladı tekrardan ve ağzının içine boşaldım. Dedi arkadamdan girmeni istiyorum dedi kremi getirdi güzelce sürdükten sonra işe koyuldum ama bu sefer yavaşça değil sert bi giriş yaptım oda ne hemen girdi gidip gelmeye başladım ve içine boşaldım Üstümüzü giyinmedn duşa gittik ve ordada biraz seviştikten sonra üstümüzü giyindik çıktım gittim. Ertesi günlerde yine beni çağırdı memnun kalmış...Eğer aranızda antalya`lı olan varsa bana mail atsınlar görüşelim eğer uygunsa birlikte oluruz. herkeze iyi seyirler

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
  3. Ben SERVET 175 boy 80 kilo biriyim. Yaş farkı gözetmeksizin Gaziantep ten bayanlar la tanışıp kaynaşıp sıcak saatler de güzel anlar yaşamak isteyen medeni durumu fark etmeksizin sırdaş olabilirim benim olan bende kalır. Gerisi zevk ve mutlu olmanın arzu dolu gelecek anlara kalır ... hadi ara 05414618129

    YanıtlaSil