Rastgele Hikayeler

25 Aralık 2014 Perşembe

Teyzem bize gelince annem sik dedi

 Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası Ailem bir süreliğine tatile çıkmıştı sol elimin işaret parmağı kırık olduğundan bana yardım için birkaç günlüğüne teyzem benle kalıyordu. Sıcak günlerde alçı yüzünden yıkanamamıştım, tabiki leş gibiydim.Teyzeme sorduğumda bana yardım edebileceğini söyledi. Elime bir poşet geçirip iyice sardı(alçı ıslanmasın diye).Banyoya gittiğimizde ben boxerim hariç herşeyi çıkardım .
ve suyun altına girdim. Teyzem ise şortu ve tişörtü ile duşa girdi.üzerindekileri çıkar ıslanacaklar dediğimde olmaz dedi bende:utanacak bişey yok seni sanki plajda hiç görmedim dediğimde sortunu ve tisörtünü çıkardı.üzerinde
sadece ince dantel takımı olan iç çamaşırları vardı onlarda yarı yarıya içini yansıtıyordu. Sabunu aldı ve göğsümü sabunlamaya başladı.Gözlerimi ondan alamıyordum. Bana ne kadar kılısın dediğinde bende sende oylesin diye cevap verdim ve gözlerimi apış arasından alamıyordum.O da kaçamak bakışlarla boxerimi parçalamaya çalışan aletime bakıyordu. Doğru düzgün temizlenmem için soyunmamı söyledi ve ben üzerimdeki son parça giysiyi çıkardım. Bir an baka kaldı ardından çok büyükmüş her halde kız arkadaşını deli .
ediyorsundur diyen teyzem şimdi temizleye cem diyerek sabunlu elleri ile
yarağımı okşuyordu.patlama noktasına varmadan hemen önce onu duvara yapıştırıp dudaklar?saldırdım.Onu öpmüyor adeta yiğiyordum oda kalçalarımı tutmuş sağa sola çekiştiriyordu. Suyun
altında istisnasız yarım saat seviştikten sonra kolundan sürükleyerek yatak odasına götürdüm ıslak bir halde yatağa uzandık ben onu ve göğüslerini öpmeye devam ederken bir elimle de alev alev yanan amını parmaklıyordum dayanacak hali kalmamıştı.sırt üstü uzanıp bacaklarını araladı. Kilodunu yapışık olduğu yerden ayırdıktan sonra bal kutusunu yalamaya başladım o kadar ıslanmıştı ki sıvısı dışa taşıyordu. Bir süre sonra yarağımın başını
amına yukarı aşağı sürtmeğe başladım.Çıldırıyordu içine girmem için bana yalvarıyordu.bir .

süre durup yarağın başını içine soktum inanılmaz sıcak ve kaygandı.ınlemeye başlamıştı fakat ben geri çekilip badanalama işlemine devam ettim. Kasılışlarından boşaldığı belli oluyordu. Ani bir darbe ile içine girdim öyle
bir bağırdı ki bir an onu sikmediğimi onu öldürdüğümü düşündüm.hareketsiz birkaç andan sonra sıcak amı içinde ileri geri hareket etmeğe
başladım. Zevkten ne yaptığımı bilmiyordum, tüm gücümle abanıyordum arada sırada kafasının karyolaya çarptığını hissediyordum. O tırnaklarını sırtıma geçirmiş kan akıtıyordu.
Son birkaç darbeden sonra oyle boşaldım ki ilk defa böyle şidetli boşalmış kendimi tutamayıp bağırmıştım bile.bir birimize kenetlenmiş oylece kalakaldık.bizimkiler tatilden dönene kadar yemek dışında hiçbirşeyle zaman kaybetmedik sürekli sevişiyorduk. Bizimkiler tatilden dönmüştü. Annem teyzemle bende bir değişiklik farketmiş fakat ne olduğunu tahmin edememişti. Biz ise her bulduğumuz boşlukta sevişiyorduk. Bir sabah teyzem erkenden teyzem bize gelmişti. Annem alışverişe gitmek için evden çıkınca biz sevişmeye başladık.tam içine girmek üzereyken kapı açıldı ve annem içeri girdi parasını almayı unutmuştu bizi
o halde görünce şok olmuştu yazıklar olsun diyerek sesizce ağlıyordu.ben durumu açıklamak için yanına gittim hala çıplaktım.bana git giyin hiç utanmıyormusun deyince kolundan tutup yatak odasına götürdüm onu yatağa fırlattım teyzem kollarını karyolaya bağladı ben ise annemi soyuyordum .bana ne
yapıyorsunuz diyiyordu.çırılçıplak kalmıştı memelerini öpüyor amını parmaklıyordum fakat o dek durmuyordu tekmeler savuruyordu. onu tutup yüzüstü çevirdim böylece cırpınmasını engelledim.amını yalamaya
koyuldum teyzem annemin karnının altına bir yastık koymuş pozsyon almasını sağlamıştı, boş durmuyor annemin memelerini okuyordu.birkaç dakikada annem ıslandı yaptıklarımız
işe yaramıştı. O hala itraz etmeye çalışıyordu. Yarağımı çıktığım yere dayayıp anneme özür dilerim herşeyi mutluluğumuz için yapıyorum dedim ve birkaç santim içine girdim ben zorlanmamış onunda hiç canı yanmamıştı. Santim santim içinde ilerleyip annemi sikiyordum. Birkaç dakika sonrao da
zevk almaya başlamış inlemeye bana hızlı olmam için yalvarıyordu.teyzem onun elerini çözmüştü .yarım sağat boyunca sürekli pompalıyordum. Annem ard arda
defalarca boşalıyordu.ama ben bir türlü gelemiyordum, pozisyonumuz yeterince rahat değildi.onu .
sırt üstü yatırdım bacaklarını açıp kalçasını biraz yukarı kaldırdı işte
zevk buydu pompaladıkça şak şak sesleri çıkıyordu derkenn aynı anda boşaldık tüm ateşimi emişti. Günler günleri kovalıyor ben kah annemi kah teyzemi kimi zaman her ikisini sikiyordum. Bir gün 13 yaşındaki kardeşim annemle beni farkettmiş bizi ispyonlamakla tehtit ediyordu. Para teklif
ettik almadı ona da aynı şeyleri yapmamı istiyordu. Ben olur dedim fakat annem bakire olduğundan onu sadece arkadan becerebileceğimi söyledi.kardeşimin kabulü ile annem onu hazırladı götünü yalıyor rahatlatıyordu derken parmağını götüne soktu ve benim sikimi ağzına alıyordu ikinci
parmağını sokmasıyla kardeşim bir çığlık attı bir süre sonra Annem parmaklarını oynatıyordu.artık hazır dediğinde göt deliğine yaslandım biraz zorlayarak başını içine soktum kardeşim acıdığını söylüyordu ben anneme olmayacağını söyledim o da bana birazdan onu kendine çek dedi o da onu aniden bana doğru ittirince birden hepsi girdi ama kardeşim acıdan bayılmıştı bir dakika sonra yıldı
ve artık içindeki şeye alışmış onu benimsemişti. Gidip gelmeye başladım gerçekten ikimizde bulutlarda uçuyorduk. Takip eden günlerde yaz tatilinde
evde duran kardeşimle sürekli sevişmeye çalışıyordum ama o çok zevkli olduğunu fakat çok ta acıttığını söyluyordu bu yüzden pek vermiyordu . evin boş olduğu bir gün kardeşimi soymuş onu götten sikmeyeceğime söz vermiştim. Onunla sevişiyor oyunlar oynuyorduk.amını uzun uzun öpüyor
içindeki sıvı ağzıma dolana dek emiyordum.parmaklarımla amının dudaklarını ayırıyor sert hareketler ile yalıyordum.yarağımı amına surtuyor aşağıdan yukarıya doğru badanalıyordum. Arada sırada yarağımın başı içinde kayboluyor sonra tekrar görünüyordu.kardeşim bana abi sik beni artık dayanamıyorum dediğinde kardeşimin içine girmiş bir engeli .
parçalayıp yıkmıştım bile.yavaş ve nazik hareketlerle gidip gelirken kardeşim inliyor zevk bulutlarında uçuyordu. 13 yaşında br kadın için harikaydılar amı
yarağımın her yanını sarmaktaydı yeni yeni şekillenmeye başlayan memeleri göğsüme değmekteydi hele o terle karışmış kadınsı kokusu beni şehfet içinde bırakıyor beni mutluluktan öldürüyordu. Çıkardığı seslere bakarak mutlu olanın sadece ben olmadığımı bilmek çok güzel bir duyguydu.içine boşaldığım dayanıyorum diye bağırıyor kafamı göğüslerine bastırıyordu. Sonraki birkaçgün gizli gizi sikiştik bu bizim küçük sırımızdı. Bir süre anne ve teyzemi düzerken
kardeşimi ihmal etmiştim bir türlü yalnız kalamıyorduk zaten kalsak bile artık yavaş yavaş tükeniyordum böylesine azgın üç karıyı idare etmek
kolay değildi. Fırsattan istifade kardeşim bir gece babasının yanında yatmış onu baştan çıkartıp sikişmelerini sağlamıştı.böylece aileye yeni bir sikici eklenmişti. Ben de biraz rahat nefes alcak dinlenecektim

15 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Sil
  2. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla olgun Metehan sizi sekse doyursun ara bekliyorum 05358520456

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla olgun Metehan sizi sekse doyursun ara bekliyorum 05358520456

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ne istedigini bilen guvenilir insanlar arasin lutfen 30 yasinda yakisikli biriyim ciftlere 3. Olurum sadece guvenilir ciftleri bekliyorum istanbul anadolu yakasindayim anlayisli guven icinde iliski yasamak isterim ciftlerle kendinden emin ciftler arasin lutfen bu hazzi yasamak isteyen beyler benimle esinizi mutlu edebilirsiniz 0549 772 26 75 sadece guvenilir ciftler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ne istedigini bilen guvenilir insanlar arasin lutfen 30 yasinda yakisikli biriyim ciftlere 3. Olurum sadece guvenilir ciftleri bekliyorum istanbul anadolu yakasindayim anlayisli guven icinde iliski yasamak isterim ciftlerle kendinden emin ciftler arasin lutfen bu hazzi yasamak isteyen beyler benimle esinizi mutlu edebilirsiniz 0549 772 26 75 sadece guvenilir ciftler

    YanıtlaSil
  7. PENİS NASIL BÜYÜR
    http://penisbuyutelim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben mesut istanbul doyumsuz zevkler yaşamak istiyen bayanlar arayın veya çağrı atin knşalim buluşalim 05332590788

    YanıtlaSil
  9. Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek seksi seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum lütfen kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn sseksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Hatay'dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahip, kişisel fitness antrenörü olarak hizmet veriyorum. kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  11. Ben SERVET 40 yaş 175 boy 80 kilo biriyim. Yaş farkı gözetmeksizin Gaziantep ten bayanlar la tanışıp kaynaşıp sıcak saatler de güzel anlar yaşamak isteyen medeni durumu fark etmeksizin sırdaş olabilirim benim olan bende kalır. Gerisi zevk ve orgazm dolu anlara kalır . .. 05414618129

    YanıtlaSil
  12. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil