Rastgele Hikayeler

6 Aralık 2014 Cumartesi

Üst kat komşumuzu becerdim

Merhabalar, size geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bizim oturduğumuz binada hemen üst katımızda Meryem isminde yüzü fazla güzel olmayan fakat vücudu tam bir mankan gibi olan bir kız vardı. Yaklaşık 8 yıldır komşu olduğumuz için onunla adeta kardeş gibi olmuştuk. Neyse; geçen sene temmuz ayında 2 aile beraber tatile gittik. İlk gün ev yerleştirme falan derken öyle geçti. İkinci gün ise sabah denize gittik. Birkaç saat kaldıktan sonra biz Meryem`le eve döndük. Meryem duşa gireceğini ve istersem ona katılabileceğimi söyledi. Ben ilk başta biraz şaşırsamda yanına girdim. O bikinisini çıkartırken onu izledim ve sikim taş gibi olmuştu. o bana doğru dönünce kalkmış ve taş gibi olmuş sikimi gördü ve bana "Ne kadar büyük aletin varmış, eminim ki kız arkadaşın çok şanslıdır" dedi ve bende ona kız arkadaşım olmadığını ve onu istediğimi söyledim. Bana sarıldı, aşağı eğilerek şortumu çıkardı ve ağzına almaya başladı. Biraz yaladıktan sonra tekrar ayağa kalktı ve benimle sevişmek istediğini söyledi. Ben bu durum karşısında hiç dururmuyum; Meryem` i yüzü duvara gelecek şekilde yasladım ve arkasında gidip gelmeye başladım. Onu yere yatırdım, kalçalarını ayırdım ve göt deliğinden soktum, o öyle bir çığlık attı ki sormayın. Onunda hoşuna gitmişti bu. Daha sonra onu sırt üstü yatırdım ve bu sefer amından sikecektim. İlk başta biraz nazlansada en sonunda ikna ettim ve amını azcık tükürükleyip soktum. İnanın amı o kadar güzeldi ki anlatamam. Amında gidip geldikten sonra bacaklarının arasından akan kanı hissettim, bana kızlığını vermişti. Ben tam boşalacakken çıkarttım ağzına boşaldım, inanırmısınız hepsini yuttu. Sonra duş alıp çıktık. Gece olup yattık ve ailelerimizin uyumasını bekledik. Sonra yanıma geldi ve tekrar ağzına aldı. Birkez daha ağzına boşaldım ve yattık. Tatilimiz bitip evimize döndükten sonra sevişmelerimiz oldu. Her fırsatta seviştik.

4 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 0532 üçyüzotuzyedielliikidoksan skype caco 774080

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  4. Ben SERVET 175 boy 80 kilo biriyim. Yaş farkı gözetmeksizin Gaziantep ten bayanlar la tanışıp kaynaşıp sıcak saatler de güzel anlar yaşamak isteyen medeni durumu fark etmeksizin sırdaş olabilirim benim olan bende kalır. Gerisi zevk ve mutlu olmanın arzu dolu gelecek anlara kalır ... hadi ara 05414618129

    YanıtlaSil