Rastgele Hikayeler

7 Aralık 2014 Pazar

Yakın dostlarımı sikmeye başladım

Ankarada oturuyorum; çevre, sosyal hayat, aile, arkadaş, iş, vs. konularında hiçbir sıkıntım yok.26 yaşında çoğu kritere göre yakışıklı ve konuşmalarımla karşımdaki insanı etkileyebilecek birikime sahip bir gencim.E tüm bunların getirdiği özgüven sonucunda da eskiden beri çevremde sürekli kız arkadaşlarım olmuş ve içlerinden kafamı takıpta ulaşamadığım herhangi birisi çıkmamıştır. Bugün sizlere anlatacağım olay geçen sene başımdan geçti.O zamanlar uzun boylu kızıl saçlı, yeşil gözlü, güzel bir kızla çıkıyordum.İlişkimizde kötü giden birşey yoktu ama ondan asla çok etkilenmemiştim.Çıkmamız, kızın çevre tarafından çok beğenilmesi, çok taliplisi olması ve benimde adeta kendimi insanlarla bir yarış heyecanında görüp ona kur yapmamla başlamıştı, devam etmesinde ise kızın ailesinden ayrı kendine ait bir evde yaşaması, beraber o evde sekste dahil olmak üzere çok rahat vakitler geçirebiliyor olmamız büyük etkendi. Günler artık birazda monotonlaşmış bir şekilde geçerken, bir gün olayların akışı benim için değişmeye başladı.Kız arkadaşım olan Seda o gün akşam yemeği için eve çok samimi bir arkadaşı olan Demet`i davet edeceğini söyledi ve onunla tanışmam için mutlaka ne yapıp edip gelmem gerektiğini söyledi. O akşam için herhangi başka bir planım yoktu ve iştende erken çıkabilecektim ama aksi olsa dahi yinede Demet`le tanışabilmek için tüm şartları zorlardım, çünkü bu kız üniversiteyi okudukları İstanbulda Seda`yla 5 sene aynı yurdu paylaşmış, çok samimi bir arkadaşıydı.Seda defalarca bana ondan, yaşadıkları komik anılardan bahsetmişti ve işin açıkçası onu çok merak ediyordum. Akşam eve giderken gözümde Demeti canlandırmaya çalıştım.Kız arkadaşım olan Seda güzel olduğundan, aklıma `her güzel kızın en samimi arkadaşı mutlaka çirkindir` kuralını getirerek, Demetinde mutlaka çirkin öyle olmasada sevimsiz birşey olma ihtimalinin çok yüksek olduğunu düşündüm.Her kural gibi bununda istisnasının olabileceğini ancak akşam Demetle tanıştığımda anlayacaktım. Seda basit ama güzel bir sofra hazırlamıştı, bense gelirken evde içki olduğunu bilmeme rağmen, muhtemelen kızların eski anılarına dalıp beni unutacaklarını düşünerek kendimi teselli etmek amacıyla bir şişede rakı almıştım.Ben eve geldikten 15 dakika kadar sonra kapı çaldı, gelen beklenen misafir Demetten başkası değildi şüphesiz, ama gece hiçte benim beklediğim şekilde geçmeyecekti.. Kısa bir tanıştırılma faslının ardından hemen sofraya oturduk, iki eski samimi arkadaş birbirleriyle hasret giderirken bense ağzım yarı açık bir şekilde Demeti inceliyordum.Tamam benim kız arkadaşım güzeldi ama bu kız hem şirin, hem tatlı, hem çekici, hem seksi, ve aynı zamanda da güzeldi ve taktir edesinizki tüm bunlar benim oldukça dikkatimi çekmişti. Onları dinler gibi yapıp aslında Demeti süzdüğüm sıralarda kulakdolgunluğu olarak Demetin üniversite bittikten sonra İstanbulda kalıp orada çalıştığını ve yaşadığını, Sedayla ne kadar uzun zamandır görüşemediklerini ama aslında birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini vs. vs. bir sürü gereksiz ayrıntıyı öğrenmiştim. Demet hakkında duyduklarım bunlardı, o an için gördüklerimi merak edenler için tarif etmem gerekirsede karşımda 1.70 boylarında, iri ve diri göğüslü, muhteşem bir bele sahip, düzgün ve uzun bacaklı, koyu renk saçlı ama beyaz tenli, ela gözlü, muhteşem bir kız duruyordu. İlerleyen saatlerde birbirlerini yıllardır görmemenin verdiği hararetli konuşmalar bittikten sonra karşılıklı konuşmaya başladığımızda anladımki yüzü ve vücudu gibi sohbetide çok tatlı bir kızdı.Kızlar birlikte üç kadeh şarap içtikten sonra Seda ertesi gün işe gitmesi gerektiği için içmeyi bırakmış, Demette bunun üzerine içmeye rakıyla bana eşlik ederek devam etmişti. Dakikalar geçiyor, fakat ben düşüncelerimi ve gözlerimi Demetin üzerinden alamıyor aklımın onunla ilgili hayallere dalmasını engelleyemiyordum.Tüm bunlarda da kendimce tamamıyla haksız sayılmazdım çünkü Demette aklımın o tarafa kayması için bilinçsizcede olsa elinden geleni yapıyordu.Demetin üzerinde o Haziran akşamına uygun daracık, bembeyaz, göbeğini açıkta bırakacak kısalıkta,body tabir edilen cinste bir t-shirt vardı.Belliki içinede aynı renk dar bir sütyen giymişti ama bu asla muhteşem, dolgun göğüslerini bastırmaya yetmiyordu.T-shirt neredeyse kolsuz denecek cinstendi.Düzgün, biçimli parmaklarındaki uzun bakımlı tırnaklarına sadece parlatıcı oje sürmüştü.Devamında bembeyaz kolu uzanıyor, kolunun bitip göğüsleriyle birleştiği yer kolsuz ve dar t-shirt sayesinde apaçık gözüküyordu.Gördüklerim göğüslerinin devamı hakkındaki hayal gücümü dahada zorlamaya başlamıştı. Alt tarafında ise siyah, kumaş cinsi, düşük bel bir pantolon vardı.Muhteşem yuvarlak ve biçimli kalçalarına her fırsatta bakıyor ama pantalonunun altındaki kilodu hakkında fikir edinmemi sağlayacak herhangi bir ize ulaşamıyordum. Masada Seda karşımda,Demet ise solumdaki sandalyede oturuyordu.Tam acaba kilot mu giymemiş bu kız diye düşünürken kendi soluna düşen çatalı almak için masanın altına doğru eğildi ve düşük bel koyu siyah pantalonun altından önce muhteşem kalçalarının çizgisi ve ardından bembeyaz dantelli minicik kilodu gözüktü.Ebru baya bir içki içipte aniden eğilmeninde etkisiyle başının döndüğünü söyleyip 5-10 saniye kadar o pozisyonda kaldı ve bu sikimin dimdik olması için zaten aradığım bahaneyi elime verdi. Saat gecenin ikisi olmuştu, Seda o günkü yorucu iş gününün ve 3 kadeh şarabında etkisiyle esneyip durmaya başlamış,uyumamak için kendini zor tutuyordu.Demet ve bende aksine birbirimize iyice ısınmış, kahkahalarla muhabbete devam ediyorduk. Sedanın yorgun olması benimde işime geliyor Demeti rahatça süzebiliyor hatta sanki yanlışlıkla çarpıyormuş gibi sık sık masanın altından diz temasına giriyordum.Ve şimdiye kadar mimiklede olsa rahatsız olduğunu gösterecek herhangi bir tepkiyle karşılaşmamıştım. Kahkaha atarken kaykılıp kollarını arkaya doğru sallaması vei ri göğüslerinin zıplayışına bakıp o an onu orada yatırıp üzerine abanmak içimden geçtiysede bu imkansız düşünceyi kafamdan kovmaya çalıştım. Derken çok ilgin birşey oldu ve Seda `arkadaşlar ben dayanamıyorum yatsam size ayıp olur mu?` dedi. Ben bir anda donup kalmıştım. Aslında bu Demetle başbaşa kalabilmem için iyi bir fırsattı fakat korkuyordum, çünkü Demet gece burada kalacaktı, e bizde tanışalı 3-5 saat olduğuna ve Sedanın en yakın arkadaşı ve aynı zamandada misafiri olduğuna göre herhalde o da tamam hadi yatalım diyecek ve gece sona erecekti. Ama çok daha ilginç bir şey oldu ve Demet `tamam Sedacım, hadi sen git yat biz oturuyoruz iyi geceler tatlım` deyiverdi, ben şaşkınlıktan daha ne olduğunu anlayamadan Seda da `tamam canım sanada iyi geceler sabah kahvaltıda görüşürüz`diye cevap verdi ve banada misafirini iyi ağırlamamı tembih edip dudaklarıma bir öpücük kondurarak koridorun sonundaki odasına uyumaya gitti. Açıkçası o an bende peşinden gidip gitmemekte tereddüt ettim çünkü Demet yüzünden acayip azmıştım ve eğer Seda ben gitmeden uykuya dalarsa hırsımı nereden çıkaracağımı bilemiyordum. İşin esası aklımda Demeti hayal ederek Sedayı evire çevire sikmek vardı fakat ani bir değişiklikle, sonunda çok büyük ihtimalle hiçbirşey yapamayacağımı bilsemde bu muhteşem yaratıkla birkaç saat daha oturmaya karar verdim. Nasılsa Seda kaçmıyordu, yarın öbürgün herzaman altıma girmeye hazırdı. Seda yatmaya gittikten sonra bizde kalkıp divana oturduk, sadece fonda hafiften ses olsun diye bir müzik kanalını açtım. Karşılıklı oturup içmeye ve akıcı bir muhabbete devam ettik. Bir ara Demet divana bağdaş kurarak oturdu, espirilerime gülerken iyice öne kaykılıyor, önce muhteşem göğüsleri t-shirt`ünün geniş yakasından gözlerime birkaç saniyelik güzel bir manzara ziyafeti çektikten sonra Demet omuzuma yaslanıp kikirdemeye devam ediyordu. Tabi o sırada da pantalonu iyice aşağı çekiliyor, elimi o dantelli beyaz kilodun arasından gözüken çatala ve devamına daldırmamak için kendimi zor tutuyordum. Aslında bugüne kadarki tecrübelerime dayanarak düşünüyordum ki, kızla yalnızdık, mükemmel anlaşmıştık,kız içkinin rahatlığı içerisinde gevşemişti, 40 yıllık dostçasına en açık saçık muhabbetlere gelinceye kadar muhabbet ediyorduk, çok hoş bir kızdı ve belliki benide beğenmişti, bir yandan hafiften ölçüyü kaçırmadan yaptığım kurlara sesini çıkarmıyor hatta karşılık veriyordu, kısaca ortam çok müsaitti, azmıştım ve onu sikmek için o an herşeyi göze alabilirdim ama gelin görün ki göz ardı edilemez bir gerçek vardıki ne olursa olsun o benim kız arkadaşımım en yakın arkadaşıydı ve biz şu an kız arkadaşımın evindeydik. Bu imkansızlıklar ve saatlerdir kotumu zorlamaktan muhtemelen artık morarmış olan sikimi düşünerek artık iyi geceler dileyip Sedanın yanına gitmeye ve onu uyandırma pahasınada olsa hevesimi onunla gidermeye karar verdim. Bunun için kalktım ve Demetede `hadi kalk artık yatalım yoruldum` dedim, önce somurttu `bu kadar çabuk mu` dedi fakat sonra `iyi sen bilirsin` diyerek o da ayağa kalktı ama hızlı kalkmanın ve içkininde etkisiyle sendeledi. Düşmemesi için birden sarıldım, kontrolsuz bir sarılma ve tutma olduğu için sağ elim adeta sol göğsünü kavramıştı. `Gözüm karardı birden ve başım döndü kusura bakma` dedi hafiften gözlerini açarken. Bense kavradığım göğsünü yavaşça bırakmaya başlamıştım ama sağ elim hala göğsünün üzerinde, sol elim sıkıca kalçasından kavramış, bedenlerimiz adeta kenetlenmiş, gözlerimse sadece iki santim uzağımda olan dolgun parlak dudaklarındaydı. O anda kelimenin tam anlamıyla gözüm döndü ve her şeyi göze aldım, o an aklımda ne Seda, ne iyi arkadaş olmaları, nede başka herhangi birşey vardı. Herşey aklımdan uçup gitmiş adeta büyülenmiştim ve alabileceğim tüm tepkilerede razıydım. Hafiften gevşettiğim sağ elimi göğsünün üzerinde ufak ama gittikçe sertleşen daireler şeklinde dolaştırmaya başladım. Demet bir an hırsla gözlerimin içine baktı, tamam şimdi tokat geliyor derken adeta yırtarcasına dudaklarıma yapıştı. Soluksuzca öpüşüyorduk, sağ elim artık t-shirtin altına girmiş ve sıyırdığım sütyenin arasından göğüs ucunu üç parmağım arasında ezmeye lastik gibi çekiştirmeye başlamış ayrıca saatlerdir hayalini kurduğum pantalonunun içine elimi daldırıp götünü avuçlamış sıkıyor çimdikliyordum. Bu şekilde 10 dakika falan devam ettikten sonra hafifçe onu kendimden uzaklaştırdım, içeri gidip Sedanın odasını kontrol ettim ve uyuduğundan emin olarak geri dönüp salonun kapısını kilitledim. Ne olursa olsun bir rezalet çıkmasını istemiyordum. Tüm bunları yapıp dönerken acaba hiç ara vermesemiydim,ya kız şimdi vazgeçerse diye bir an korkuya kapıldım ama salona döndüğümde gördüm ki Demet çoktan sütyeni ve pantalonunu çıkarmış, üstünde sadece minicik dantelli beyaz kilotla divana uzanmış, kollarınıda arkaya atmasıyla zaten iri olan göğüsleri iyice dikleşmiş, divana götünü hafif hafif sürterek beni bekliyordu.Belliki o da acayip azmıştı. Çabucak soyunup yanına gittim ve üzerine abandım, dudaklarımız yeniden kenetlendi ve ben ellerimle göğüslerini okşamaya başladım, daha sonra göğüslerini ne kadar sıkarsam altımda o kadar çok kıvrandığını görerek göğüs uçlarını resmen ısırmaya sündürerek çekip bırakmaya başladım. Adeta acıdan zevk alıyor, altımda kendinden geçmesi benide çok mutlu ediyordu ama şöyle bir sorun vardı ki acayip inliyordu.O inledikçe içeriden sesinin duyulmaması için dudaklarına yapışıyordum. Sertleşmiş sikim adeta artık kilodunu zorluyor, minik dantel delikleri arasından kendine geçiş yolu arıyordu, kilodu zaten götüne kadar sırılsıklam olmuş ve arka tarafı ip gibi toplanmıştı. Bacaklarını havaya kaldırdım, ipe dönüşmüş ıslak şeyi çıkartmadan kenara sıyırdım, altından kaymak gibi pürüssüz traşlı daracık amı çıktı ve nihayet sikimi içine soktum. Ben içinde gidip gelirken o kadar kendinden geçti ki inlemeleri ufak çığlıklara dönüştü ve sessiz ol uyarılarımı duymamaya başladı. Adeta kendinden geçmişti. Çaresizce bir elimle ağzımı kapadım ve onu o şekilde öylece sikmeye devam ettim. Bu sevişme o kadar aniden,doğal ve güzel olmuştuki, pozisyon değiştirme, prezervatif takma vs. gibi şeylerin hiçbirini düşünmeden, bacakları havada bir elim ağzını kapatmış o yüzden sadece hızlıca burnundan soluk alır biçimde dakikalarca o şekilde siktim Demeti. Altımda birkaç kere boşaldı ve bende resmen zevkten tükenerek boşalma aşamasına geldim. Çok zevk almış, karşılığındada bana çok zevk vermişti ama hala da daha çok zevk vermeye çabalıyordu. Derya ilk izlenim olarak çok efendi hanım hanımcık bir kız gözüküyordu ve şüphesiz normal hayatındada öyleydi ama o an altımda kırk yıllık orospulara taş çıkartacak şekilde kıvranıyordu. Tırnakları sırtıma geçmiş, iki elim götünü parçalarcasına sıkar ve amını ayırır vaziyette bu sefer onun sesi yanında kendi sesime de hakim olmak için dudaklarına yapışmış bir şekilde o güzel amının taa derinliklerine kadar boşaldım.Boşalmam bittikten dakikalar sonra bile sikim amının içinde kontrolum dışında nabız gibi atıyor, onun amıda küçük küçük kasılarak buna cevap veriyordu. Biraz sonra kendimize gelip kalktık, doğum kontrol hapı kullandığını ve endişelenmemi söyleyip beni rahatlattı.15 dakika kadar birbirimize sıkıca sarıldık,öpüştük ve ardından ben kalkıp Sedanın yanına gidip uyudum.O da demin çılgınlar gibi seviştiğimiz divana çarşaf serip uykuya daldı. Ertesi sabah kalktığımda önce biraz tedirgin oldum acaba birşey çaktırırmıyız ya da Seda şüphelenip sezer mi birşeyler diye ama mutfağa gittiğimde kahkahalar içinde sohbet eden iki sıkı dost ve bana gülümseyen iki çift güzel göz gördüğümde korkum uçup gitti. 2-3 saat sonrada dün gece bana muhteşem bir rüya yaşatmış olan Demet İstanbula uçup gitti. Bu olaydan 1 ay kadar sonra bu yaşadıklarımızla alakası olmayan başka sebepler yüzünden Sedayla ayrıldık. Ve ben Demeti birdaha hiç görmedim. Ama eminimki, hala Sedayla dır...

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil