Rastgele Hikayeler

27 Şubat 2015 Cuma

Teyzemin sarışın kızı

Günlerden bir gün teyzem gile gitmek istedim amacım teyzemin kızını görmekti vede içimden yalnız evde olmasını istiyordum ve kapıya yanaştığımda zile basdım ve karşıma teyze kızı çıktı meraba dedim onun da gözleri parladı beni görünce teyzemler nerde diye sordum evde yoklar dedi çok sevinmiştim ve içeriye girdim koridorda girer girmez sarıldım oda bunu istiyordu hemen dudaklarını yalamaya başladım oda çıldırıyordu koridorda biraz seviştikte sonra teyzem gilin odaya geçtik üzerinde bady ve eşofman vardı temizlik yapıyormuştu neyse yatağa yatırdım ve bady sini cıkarttım sütyeni varmıştı ve onu da araladım delice göğüslerini yalamaya başladım oda gözlerini kapatmış dudaklarını ısırıyordu daha sonra eşofmanı nı aşağı çektim kıllı amı karşımdaydı diilimle yalamaya başladım çıldırıyordu sıra ona gelmişti ve benim aleti ağzına aldı hem çekiyor hemde yalıyarak bütün menileri ağzına boşaltırdı yarısını yuttu ben öylece serile kaldım ama o devam ediyordu 15 20 dakika sonra benimki yine hareketlemeye başladı ağzıyla oynaya oynaya tekrar kaldırdı artık sok sok demeye başladı yavaş yavaş benim aletin kafasını sokmaya başladığım anda belimden kavrayarak hepsinin girmesini sağlamıştı girip çıktıksa bağrıyordu ben tam boşalacaktımki çıkarıp hepsini göbeğine boşalttım ikimizde orgazmın doruklarına ulaşmış olduk ve yatakta sıra kısa bir süre yattık daha sonra giyinip evden dışarıya çıktım daha sonra teyze kızıyla bu fırsatları

4 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

      Sil
    2. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

      Sil
  2. Merhaba slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciltler arayın tanışalım ben istanbuldan bir erkeğim tel 05315895776

    YanıtlaSil