Rastgele Hikayeler

27 Şubat 2015 Cuma

Üniversite Anılarım 14. Bölüm

Ben Diyarbakır’da iken ablam bir uzman çavuş ile nişanlanmıştı. Ablam Melek 22 yaşındaydı. Uzman çavuş bizim köylüydü ve 25 yaşındaydı. İsmi Fevzi idi. 4 yıl önce askerden döndüğünde ablamı istemişti ama babam işsiz olduğu için vermemişti ama ablam seviyordu. 4 yıldır gelen bütün talipleri reddediyordu. Fevzi eniştem yakışıklı biriydi. Köyün en yakışıklısı diyebilirim. 1.80 boyundaydı. Düzgün bir fiziği vardı. Ablam da güzel bir kızdı. 1.60
boyunda 50 kilo ve portakal büyüklüğünde göğüsleri vardı.
Ben köye dönmüştüm. Ali direkt Antalya’ya gitmişti. Antalya Tıp Fakultesine yatay geçiş yapmıştı. Babası orada Bir otel satın almıştı. Artık Antalya’ya taşınacaklardı. HaticeTeyze’yi telefonla aradım ve onu sikmeyi özlediğimi söyledim. O da benimle sikişmeyi özlediğini, ablamın düğününe geleceğini, müsait bir zaman bulabilirsek sikişebileceğimizi söyledi. Ayrıca bana Antalya’dan bir kaç iş adamıyla görüşmüş ve burs bağlamıştı. Burs paralarının toplamı oturduğum evin kirasından fazlaydı. Yani evden taşınmama gerek yoktu. Eşyalar da bana kalmıştı.
Köye geleli bir ay olmuştu ve hiç sikişememiştim. Ablamın düğününe de 1 hafta kalmıştı. Herkes ablamın hazırlıklarına koşuşturuyordu. Bahçe işleri de bana kalmıştı. Bahçeye su gelmişti ve bahçeyi sulamaya gittim. Bir saatte sulama işini bitirdim. Bizim bahçenin yanında Mustafa Amcamın bahçesi vardı. Bahçeye eşeklerini bağlamışlardı sulamaya geldiklerinde. Mustafa Amcamın eşeği dişi idi. Aklıma onu sikmek geldi.
Etrafta kimse yoktu. Eşeğin yanına gittim. Arkasına geçtim. Kuyruğunu kaldırmak istedim. Kuyruğuna dokunur dokunmaz önümden kaçtı. Eşeğin semeri yakınımdaydı. Semerdeki ipi çözdüm ve onunla eşeğin ayağını bağladım. Pantolonumu indirdim ve eşeğin kuyruğunu kadırdım. Tam eşeğin amcığına tükürürken amlamın sesini duydum: “Mehmet, ne yapıyorsun sen?”. Panik içinde pantolonumu çekmeye çalışırken dengemi kaybetip düştüm. Yer çimenlik olduğu için acımadı ama ablama yakalanmıştım. Hem de yarrağım da açıktaydı. Hiçbir şekilde açıklayamazdım.
Ablam yanıma geldi ve beni kaldırdı. Yarrağımı yakından da görmüş oldu. “Oha o nasıl yarrak öyle. Kolum kadar… Eniştenin yarrağından bile büyük.” dedi. Eniştemle daha önce ben liseye giderken birlikte eşek sikerdik. Yarrağı benimkinden küçüktü. Yine de büyük bir yarrağı vardı. Son gördüğümde 18cm idi. “Eniştemin yarrağını nereden biliyorsun?” dedim. “Geçen hafta evde başbaşa kaldığımızda oral seks yaptık birbirimize…” dedi. Elini yarrağıma attı ve okşamaya başladı. “Senin boşalmaya ihtiyacın var.” dedi. Kolumdan tutup eşeğin yanına getirdi. Yarrağımı bir süre yaladı. Kendi elleriyle eşeğin amcığına dayadı. Sik ve rahatla dedi. Yarrağımı bir hamlede eşeğin amcığına daldırdım. Ben eşeği sikerken amlamda şalvarının içine elini sokmuş amcığını okşuyordu. 10 dakika sonra eşeğin amcığına boşaldım.
“Bayağı uzun sürdü boşalman. Enişten 5 dakikada ağzıma boşalmıştı.” dedi. Ablam beni yemeğe çağırmak için gelmişti. Telefonu evde unutmuştum. Çağırması için ablamı yollamışlardı. Diğer günlerde bu olay hiç olmamış gibi davrandık. Ablamın düğün günü gelmişti. Hatice Teyze’yi sikeceğim için neşeliydim ama olaylar umduğum gibi olmadı. Hatice Teyze’ler düğün akşamı direkt düğün salonuna geldiler. Düğün bitiminde de “hayırlı olsun.” dediler ve gittiler.
Ablamlar ise önce balayı için Bodrum’a, daha sonra da eniştemin görev yeri Trabzon’a geçtiler.
Ben ise tatil boyunca eşek ile idare ettim.
DEVAM EDECEK…

2 yorum:

  1. Merhaba slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciltler arayın tanışalım ben istanbuldan bir erkeğim tel 05315895776

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil