Rastgele Hikayeler

27 Şubat 2015 Cuma

Üniversite Anılarım 20. Bölüm

Artık neredeyse boş günüm geçmiyordu. Pazartesi Bilsen Hoca ile, Salı Faysal Hoca ve Filiz, Çarşamba Aziz Hoca, Perşembe Nilay, Cumartesi Tevfik Hoca ve Pazar günü Elif ile seks yapıyordum. Sadece cumaları dinlenebiliyordum.
Nilay’ı sadece götten sikebiliyordum. Çünkü bakire idi.

Bir pazartesi Bilsen Hoca’yı beklerken Nilay çıktı geldi. “Ben sana sadece Perşembeleri gel demiştim.” dedim. “Canım bugün de çekti.” dedi. Ona durumu anlatmak zorundaydım. “Ben hergün birileri ile sikişiyorum. Sadece perşembem müsait.” dedim. O sırada kapım çaldı. Bilsen Hoca gelmişti. Nilay’ı hemen kullanmadığım odaya attım. Gidip kapıyı açtım.
Hemen sikişmeye başladık. Amcığı artık genişlemişti. Yarrağımı rahatlıkla alıyordu. Ben amcığından sikerken Bilsen Hoca müthiş inleme sesleri çıkarıyordu. Bu fırsatı değerlendirmeliydim. Nilay’ın canının çekmesini sağlamalıydım.
“Bakire bir kız olsaydın, seni bozmamı ister miydin?” dedim.
“Evet, kesinlikle…” dedi ve ikimiz de aynı anda zevk çığlıkları ile boşaldık.
“Koca oğlana iyi bak.” diyip gitti.
Nilay’ı odadan çıkardım. Çıkar çıkmaz boynuma sarıldı. “Beni bozmanı istiyorum.” dedi. Hemen götürüp yatağa attım. Çırıl çıplak yapıp portakal büyüklüğündeki göğüslerini yalamaya başladım. Sonra amcığına indim. Yalayarak boşlattım. Yarrağımı amcığına dayadım. Biraz ittirdim ve başını soktum. Nilay çığlık attı. Çok acı çekiyordu. Yüzündeki ifadeden anlayabiliyordum.
Zorlaya zorlaya ilerliyordum. Henüz yarrağımın yarısı bile girmemişken yarrağım takıldı. Bu bekaret zarı idi. Zarı yırtıp yarısını sokmayı başardım. Nilay acı bir çığlık daha attı. Bu şekilde gitgel yapmaya başladım. Hastanelik olmasın diye daha fazla zorlamadım. Yarısını sokup gitgel yaparak boşaldım.
Nilay muhteşemsin aşkım dedi.
Ertesi gün memleketten annem aradı. Eniştemin kırkı çıkıyordu ve köyde mevlüt okunacaktı.

2 yorum:

  1. Merhaba slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciltler arayın tanışalım ben istanbuldan bir erkeğim tel 05315895776

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil