Rastgele Hikayeler

27 Şubat 2015 Cuma

Üniversite Anılarım 23. Bölüm

Artık Mayıs ayı gelmişti. 1-1.5 ay sonra üniversite bitecekti. Seks hayatım tüm hareketliliği ile devam ediyordu. Nilay’ın annesi Ayşe Hanım bir arkadaşının da büyük yarrak zevkini tatmak istediğini söyledi. O da subay eşiymiş. Yatak odasında çırılçıplak beklediğini söyledi.
Yatak odasında beni ilginç bir süpriz bekliyordu. Kapıyı açtığımda karşımda Fatma Hanım’ı yani Diyarbakır’daki ilk ev sahibimi gördüm. O da bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

Üzerimizdeki şaşkınlığı atınca Fatma Hanım bana anlatmaya başladı. “3 yıldır senin yarrağının özlemiyle yanıp tutuşuyorum. Kocamın yarrağından hiç zevk almaz oldum. Ara ara Ayşe farklı sikiciler bulduğunda beni de çağırıyor, ben de sikişiyorum. Hiçbirinden senden aldığım zevki alamadım. Kapıdan girdiğimde yüzümde şaşkınlık ifadesi vardı ama için için de çok sevindim.” dedi.
Beni soymaya başladı. En son külot kalıncaya kadar bıraktı. Kilotumu indirince “Ooo… En son gördüğüm halinden daha büyük olmuş.” dedi. Ben de onu çırılçıplak bıraktım. Yaşına göre vücüdu hala çok güzeldi. Göğüsleri biraz sarkmaya başlamıştı.
Hemen 69 pozisyonuna geçtik. Ben onun amcığını, o benim yarrağımı yalıyordu. Bir süre yaladıktan sonra pozisyon değiştirdim. Bacaklarını omzuma alıp yarrağımı dayadım. Daracık amcığına zorlaya zorlaya sokmaya başladım. Acı çektiği yüzünden belli oluyordu ama belli etmemeye çalışıyordu. Biraz daha ittirip kökleyince acı bir çığlık attı. “Sanki seninle ilk defa sikişiyormuş gibi hissediyorum.” dedi. Bir süre sonra zevk dolu çığlıklar attı. Bir süre sonra ikimiz de aynı anda boşaldık. Meğer onun ikinci boşalmasıymış. Bir de götünden istedim ama korktuğu için vermedi.
Bana tekrar anlatmaya başladı: “Eğer senle tekrar karşılaşmasaydım damadımı baştan çıkarmayı düşünüyordum.” dedi.
Ben “Damadın mı? Kızın evlendi mi?”
Fatma Hanım: “Evet, zenci bir futbolcuyla… Kızım okuyacağım diye gittiği İstanbul’da manken oldu.” dedi ve kızının ismini söyledi. İsmi duyunca şok oldum. Magazin haberlerinde dıkça gördüğüm bir mankendi. Sıkça sevgili değiştiriyordu. Son olarak zenci bir futbolcuyla sevgili hayatı yaşıyordu. Bir kaç defa onun resmine bakıp mastürbasyon yapmıştım.
Fatma Hanım ile bir posta daha sikiştik ve evine yolladım. Onunla sikişirken kızı aklımdaydı. O iri göğüsler, sapsarı saçlar ve duru bir güzellik…
Bu şekilde günler geçiyordu. Mayıs’ın sonları gelmişti. Fatma’nın kızı Diyarbakır’daydı. Futbolcu sevgilisiyle gelmişti. Bir gün sırf onu canlı görebilmek için Fatma Hanım’ın evinin önünde bekledim. Evden çıktığımda büyüleyici bir güzellik karşımdaydı. Akşam onun hayali ile Filiz Hoca’yı siktim. Filiz’in göğüsleri gördüğüm en iri göğüslerdi ama Fatma’nın kızının göğüsleri de Filiz’inkiler kadar vardı. Filiz bugün bende ayrı bir iştah olduğunu söyledi.
Artık finaller bitmişti. Tüm derslerden geçmiştim. Diplomamı almıştım. Sırasıyla Aziz Hoca, Bilsen Hoca, Tevfik Hoca, Faysal ve Filiz Hoca ile sikişmiştim. Son gün valizimi topladım ve dinlenmeye başladım. Aklıma Finali Fatma Hanım ile yapmak geldi. Mesaj gönderdim. “Terasdaki daireye gel.” mesajını aldım. Koşa koşa gittim.
Teras kattaki dairenin zilini çaldım. Kapı açılınca şok oldum. Karşımda Fatma’yı bulmayı umarken; manken kızını buldum. Annesini sevgilisi ile sikişirken yakalamış iki gün önce… Sevgilisinden ayrılmış ve onu İstanbul’a yollamış. Bugün de bu mesajı görünce ikisinden de intikam almaya karar vermiş.
Hayallerimdeki o büyüleyici güzelliği sonunda sikebilecektim. Çok mutluydum. Dudağına yapıştım ve öpüşmeye başladık. İri göğüsleri vücuduma değdikçe bir hoş oluyordum. Onu soymaya başladım. Çırılçıplak yaptım. Karşımda muhteşem bir güzellik vardı. Bembeyaz pürüzsüz bir ten ve düzgün vücut hatları. İri göğüsleri söylemeye gerek yok. Sonra da ben soyundum. Yarrağımı görünce şok oldu. “ooo… Kolum kadar yarrağın var. Sevgilim olacak şerefsizin yarrağı da çok büyüktü ama seninki daha büyükmüş. Çok zorlanacağım, ne olur biraz nazik davran.” dedi. Ben de tamam anlamında başımı salladım ve göğüslerini somurmaya başladım. Sonra da 69 pozisyonunda ben onun amcığını o da yarrağımı yaladı.
Çok ünlü, hatta Türkiye 2. güzeli olmuş bir manken benim yarrağımı yalıyordu. Rüyada gibibydim. Sıra bu güzelliği sikmeye gelmişti. Bacaklarını omzuma alıp yarrağımı dayadım. Amcığı zorlana zorlana benim yarrağımı içine alıyordu. Çok zevk alıyordum. Bir süre sonra kökledim ve acı bir çığlık attı. Durakladım. “Durma, devam et. Muhteşemsin.” dedi. Bu şekilde gitgel yapmaya devam ettim. Bir süre gitgel yaptım ve ikimiz aynı anda boşaldık.
Sıra götündeydi. Domalttım ve götünü yaladım. Yaladığım ilk göttü. Çok güzel kokuyordu. Benim için özel hazırlamış , yıkamış ve koku sürmüştü. Sonra parmağımı soktum. Çok rahat giriyordu. “Götten çok yapmışsın.” dedim. “Orta okuldan beridir götten sikişiyorum. İlk komşumuzun liseye giden oğlu götümden sikti. Daha sonra fırsat buldukça değişik kişilerle götten sikiştim. Hatta takdir almak için lisede öğretmenlerimle sikişmişliğim var. Bekaretimi saklamak için hep götten sikiştim lise yıllarımda…” Güzellik yarışmasından sonra ünlü bir popçuya da bekaretimi verdim.” dedi.
Yarrağımı götüne dayadım. Çok yemiş olmasına rağmen zorlanarak yarrağım yarısına kadar girebildi. Tekrar zorladım ve köküne kadar soktum. Acı çığlıklar atmaya başladı. Bir süre gitgel yaptıktan sonra götüne de boşaldım.
“Seninle bir daha görüşmeyeceğiz. Magazin dünyasında kaçamağı bir defa yapabilirsin. Bir daha yaparsam yakalanırız. Birer posta daha yapalım bir daha görüşmeyelim.” dedi.
Birer posta daha daha sikiştik ve oradan ayrıldım. Ertesi gün Diyarbakır’dan ayrıldım.
Atama başvurusu yaptım ve Antalya’nın denize uzak ilçelerin’den biri olan Gündoğmuş’a atandım. Orası Alanya’ya yakındı. Hafta sonları bazen kaçamak yapıp Hatice Teyze ile sikişiyordum. Artık Manavgat’ta yaşıyorum. Bazen arkadaş ortamında sohbet ederken siktiğim mankeni anlatıyorum. Arkadaşlarım da “Evet, ben de Adriana Lima ile sikiştim.” diye dalga geçiyorlar.
SON

13 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
  2. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR, AKSARAY ve KAYSERİ çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlı biriyim
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
    Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
    GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
    İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
    YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
    Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
    3'ÜNCÜ ARAYAN ÇİFTLER BELLİ ŞARTLARDA GÖRÜŞÜLÜR
    TEK ERKEKLER LÜTFEN ARAMAYIN
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
  3. Merhaba slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciltler arayın tanışalım ben istanbuldan bir erkeğim tel 05315895776

    YanıtlaSil
  4. 0543-923-36-60.selam bayanlar ben ESKİŞEHİRDEN HAKAN yaş.30 boy 1.79.kilo.80 atletik vucudlu bir beyim azgın bayanların vazgeçilmez erkeğiyim.bayanların yatak ihtiyacını karşılamada uzman bir erkeğimdir.Farklı zevkler tatmak isteyenler işi sex olan sexse zevke doymayan ve yeter artık açıyor yavaş aşkım demek isteyen bayanlar.SEVİŞMEYİ SEVEN AZGIN KIZLAR ARAYIN,Azgın dullar,evli mutsuz,kaçamak yapmak isteyen,sekreter,bankacı,öğrenci,model,masöz,kuaför,hemşire,eşi yetersiz kalan,yanlızlıktan yanan,zengin azgın kadınlar ve her meslekten 18 İLE 45 YAŞ ARASI azgın olgun kapalı açık farketmez ESKİŞEHİRLİ bayanları bekliyorum sizin için gizlilik ne kadar önemli ise benim içinde aynıdır bayanlar.azgın ZENGİN bayanlara paralı jigolo olurum.
    0543-923-36-60.numaram gizliye açıktır bayanlar.ERKEKLER VE GAYLAR aramasın.ESKİŞEHİRLİ BAYANLARI BEKLİYORUM.ESKİŞEHİR DIŞI ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  5. Mhrb SYN BAYANLAR Ben Mustafa 26 yasındayım 180 boyum yeşil gözlü atletic vucuda sahibim İSTANBULDA yaşıyorum.Gizliğe önem veriirim.Sıcak dakikalar doyumsuz gecelere benımle beraber ulasabilirsiniz.Zengin Fakir Dul Evli farketmez.Real sex.Sex makineniz:Tel05414589911

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  7. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  8. MERHBA BEN İSTANBULDAN CAN 0535,724,97,19 SEKSE AÇ DOYUMSUZ BAYANLAR GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  9. MERHBA BEN İSTANBULDAN CAN 0535,724,97,19 SEKSE AÇ DOYUMSUZ BAYANLAR GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat engelim yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. PENİS NASIL BÜYÜR
    http://penisbuyutelim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Eğer bir kredi ihtiyacınız var mı? Eğer bir iş erkek ya da kadın vardır ve işinizi artırmak için bir kredi ihtiyacım var ?? Eğer bir iş başlatmak için sermayeye ihtiyaç mı? senin kredi sorunları ne olursa olsun biz düşük ve uygun faiz oranı hem de bireyler ve firmalar kredi teklifi olarak, burada sizin yardımınıza geliyor. bugün kredi almak (carrenbenfirm@outlook.com veya carrenbenfirm@gmail.com) bugün bize ulaşın.

    YanıtlaSil
  13. Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 slm evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut kendini bilene ciddi bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 Bozüyük Gebze izmit bursa ankara istanbul seksi seven duymayan bayanlar arasn deyerli bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil