Rastgele Hikayeler

4 Ocak 2013 Cuma

Metrobüste Tacize Başladı Sonra Devam Etti


Merhaba sexhikayeleri52. Benden bir foto yolluyorum umarım koyarsınız :))
Ben istanbulda yaşayan üniversite öğrencisiyim.Size geçenlerde başımdan geçen bir olayı yazmak istiyorum.Sporcu olduğum için vücüdum oldukça iyi kızların her zaman ilgisini çekecek kadar güzeldir.Bayram günleri metrobuslerin ne kadar dolu olduğunu bilirsiniz neyse ben bir akşam yine  arkadaşlarımla buluşmaya gitcektim ki metrobüse binmeye çalıştım ama önumde bir dolgun göğüslü ve kalçaları muhteşem kısa etekli bir kız düştü o izdihamla onu iteleyerek onunla beraber metrobüse bindık ama kıpırdayacak yer yoktu.O sexsi göğüsleriyle benim bedenim yapışmıştı.Tabi kız bundan rahatsız olduğu gözükmuyordu ki bende bundan cesaret alarak daha cok  onun üstüne düştüm ve iyice azmıştım.Kız o göğüslerini bana metrobüs dur kalk yapa yapa kızda bana tamamen dayayıp duruyordu ki benim alet durmadı sertleşti.Artık kızla bir vücud halıne gelmiştik .Ben artık dayanamayıp o kadar kişinin arasında kızın kısacık eteğinin altından onu ellemeye başladım ki kız bana karşı gelmedi hoşuna gitmeye başlamıştı yüzünden belli oluyordu.Sıcak oldu o kalabalıkta kimse farketmıyordu ama etse bile o kızı kafaya koymuştum sikmeliydim .
Kıza inelim mi istersen dedim kulağına ve bir sonraki duraktan indik beraber.Fazla gitmeden karanlıktan yararlanarak bir park bulduk ve dayanacak halim yoktu.Bir ağacın altında hemen onu üstüme alarak sevişmeye başladık öyle böyle değil çok fena öpüşüyordu.Dudaklarımı emiyor yalıyor adeta beni bitiriyordu.Bende ellerim boş durmuyordu onun dolgun götünü okşayıp arada parmaklıyordum.Kız dudağımdan aşağıya doğru gelip benim aletimi çıkarıp iştahla yalamaya başladı.Öyle bir somuruyordu ki hayatımda ilk oluyordu cok tecrübeyliydi her halinden belliydi.Neyse bende onun üzerindekiyi çıkarmadan gögüslerini öpmeye yalamaya başladım.Sonra dayanamıyordum onu uzatıp üzerine soydum ve amını yalamaya başladım öyle yalıyordum ki uçmuştum amını yalayıp götünü parmaklıyordum.O anda o kaç kere boşaldığını bilmıyordum. Ama çok azgın bir fahişe olduğunu gösteriyordu. E artık beni üzerinden atıp üstüme cıktı  ve benim aletin üstüne oturdu ve zıplamaya başladı durmak nedir bilmıyordu tabi bende onun göğüslerini emip yalayıp ısırmaya devam ediyordum.Sonra üzerimden atıp onu dizlerinin üstüne çevirip götüne girmeye çalıştım girmeyince  biraz götünü parmaklayıp sokmaya başlayınca bağırmaya başladı hayır götten olmaz! demeye başladı ki  ben duramazdım çünkü o götü sikmeliydim .Götten olmaz diyordu kimse sikmedi dedi. Ve ben bunu duyunca daha çok hırslanıp o götü sikcektim.Olmaz diyordu ama ben zorla artık götüne sokmuştum öyle bir bağırdı ki  bir anda korktum birileri gelir diye ama umrumda değildi o göte girmiştim mükemmel bir heyecandı.Tam yarrağimin şeklini almiş ve o kadar sıcaktı ki ilk götten yediği her halınden belliydi.Git gel yapa yapa alışmıştı fahişe hadi aşkım dağıt sik parçala götü o artık senin diyordu.Ben daha çok hızlanıp git gel yapa yapa  boşalmıştım götünün içine.Çıkardığimdan götünden kan ile benim spermim geldi.Sanırım azcık yırtıldı götü e alışmamıştı.Kız durmak bilmıyordu yine sarıldı benim yarrağima neyse yalayıp sertleşince  tekrar onu at pozisyonuna getirip tekrar amdan sikmeye başladım..OH HARİKASIN AŞKIMMM deyip devam et et.. Kız kendinden geçmişti ki bende içine boşaldım tutamayıp.Artık olan olmuştu ve toparlanıp ayağa kalktığımızda kız yürümekte zorluk çekiyordu .Bana pezevenk götümü dağıttın ! Ben sana demedim mi sikme dedi .! E dedim kızım sende az fahişe değilsin ilkin oldum işte deyip numaramı verdim kıza ve onu metrobüse bindirip yolladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder