Rastgele Hikayeler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Uyku Numarası Yaptım

Merhaba ben Emre 1.75 boyunda sarışın atletik vücutlu biriyim.çok debelemeden hemen hikayemi anlatacağım.Bir gün çok yakın bir arkadaşımın evinde kalmıştım.Gece geç saatlere kadar oturup pcde oyun oynamıştık(bebek oyunları değil :D).Arkadaşımın çok uykusu gelmişti odasına gidip yattı.Benim uykum yoktu bilgisayar başında sabahlamıştım 5e 6ya kadar falan.Arkadaşımın birde ablası var.1.70 boyların hafif balık etli iri göğüslü ve iri götlü esmer uzun saçlı 18 yaşında çok sexi bir kızdı.Benden büyüktü ama hep onu arzulamışımdır.Neyse devam edeyim.Bu arada ablanın ismi Aysun du.Aysun o sabah 6 tıda işe gidecekti.Sabah saat beş buçuk olmuştu ama ben hala bilgisayardaydım.Oyunu bırakıp biraz erotik video izleyeyim dedim.O sırada Aysunun ayak seslerini duydum işe gitmek için hazırlanıyordu. Ben telaşla bilgisayarı kapatıp yata yattım ve uyuyor numarısı yaptım. Aysun salona geldi benim uyanık olduğumu fark etmedi.
Ben arada bir çaktırmadan ona bakıyordum üstünde dar bir pantolon ve mavi bir bluz vardı.Hem erotik video izlediğimden hemde Aysun dan dolayi sikim taş gibi olmuştu.Aysun mutfağa gitmişti bende hemen üstümdeki battaniyeyi yere attım. Sikim meydandaydı resmen. Belki bi şans deyip üstümü örtmedim. Aysun tekrar içeri geldi.Uyumadığımı yine anlamamıştı ama sikimi görmüştü. Bana yaklaştı eşofmanımdan sikimi biraz okşadı. Ben çaktırmadan bakıyordum eğildiği için göğüsleri ortadaydı.Tam elini çeker gibi  oldu derken ben elinden tuttum ve devam etmesini söyledim.Elini eşofmanımdan içeri soktu ve sikimi kavradı.Sikim kazık gibi olmuştu bi an önce Aysunu sikmek istiyordum.Biraz sikimle oynadıktan sonra eşofmanımı indirdim ve saxoya başladı.Bende onun götüne elliyor ve tokatlıyordum.Saxonun ardından pantolonunu indirmesini söyledim ama biraz tedirgindi çünük annesi ve kardeşi evdeydi.İsteksizde olsa pantolonunu indirdi.
Ben hiç kımıldamıyordum Aysun üstüme oturdu ve götüne sokmamı istedi.Bende deddiğini yaptım.Sikim götüne çok zor girmişti.Aysun üzerimde hopluyordu çok zevk almıştım.Yataktan kalkıp önüme domalttım.Götünü yalamaya ve parmaklamaya başladım.Hemen ardındanda bi anda götüne kökledim.Aysun inim inim inliyordu.Aysun böyle bikaç dk siktim.Sonra yatağa yatırıp amını yaladım.Bana bakire olduğunu söyledi ve bozmamamı istemişti.Ben yalayıp hafif hafif içine girmiştim.Fakat kendime mani olamadım ve kökledim.Daha sonra koltuğa ben oturdum memelerini açtı kafam kadardılar.Yalamaya başladım.Sonra sikimi alıp memelerinin arasına soktu.Orada biraz git gel yaptıktan sonra tekrar domaldı bu sefer daha sert davrandım ince ince çığlıklar atıyordu.Sonra yeter artık boşal dedi.Bende götüne patladım.Sonra sikimi ağzına alıp dölleri temizledi üstünü giyinip işe gitti.Ve bundan sonra 2 kez daha sikiştik.

3 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil