Rastgele Hikayeler

3 Ocak 2013 Perşembe

Yakışıklı Komşum Oğlancı Çıktı

slm arkadaşlar ben ayberk :) belki hatırlarsınız bir hikaye yazmıştım limonlukta yaşadığım harika anlarımı :) muğlada yaşıyorum . 19 ap yim . Neyse hikayeme geçiyorum bundan iki üç hafta öncegay chet odasından biriyle tanıştım msn facebook derken artık buluşalım (arkaaşın adı Tekin 24 yaşında aktif çok tatlıydı :) ) dedik akşam saat 6 7 gibi çıktım biyerde buluştuk sonra ayarladığı eve gittik güzelce duş aldık temizledik. Prezervatif ve kremi ayarladık tabi ki önceden :) Yatağa yatık seviştik delier gibi baya olmuş yapmayalı onun deli gibi seviştik ayrıldığımızda vucudumun çoğu yerinde morlklar vardı hatta boynumda belli oluyordu okula öyle gitmek zorunda kaldım herkes kız zanneeti ama yakışılı bi erkekti :) . Kendimden o kadar geçtim ki anlatamam o güne kadar öyle sevişen bir ekrek görmedim . sonra yeni temizledeğim popmu yalamya başaldı deliğime dil darbeleri atıyordu çıldırdım resmen en sonunda yüzüstü yattım narince okşaya okşaya deliğime girdi zaten iyice yumuşamış ve kremlenmiş olduğundan canım yanmadı .. :) 10 dk sonra boşaldı tabi prezervatif olduğundan iş temiz oldu neyse birer sigara yaktık dinlendik sonra ben ona oral yapmaya başaldım aleti çok düzgün ve boyutu tam kararındaydı. İlk kez bu kadar güzel oral yaptım delimiş gibi inliyordu . Sonra en sevdğim poziyona geçtik bacak omuz ... çok severim ... yaklaşık 20 dk git gel yaptı 20 dk kalmış aklımda bi ara kendimden geçmişim gözüm inlemişim öyle dedi :D boşaldı yine bir çok kez tekrarladık bunu 5. yi yaptıktan benim delik artık genişledi ve bıraktık . Burdan pasif arkadaşlara söylüyorum deliğe buz yoyup biraz bekleyin hissedilir şekilde daralıyo .. son birkez sevitik sonra ayrı ayrı duş aldık bi sigara içip giyindik ve çıktık. Şimdi Tekin bana 10m uzakıkta bi evde ailesi ile oturuyo her sabah o işe ben okula giderken karşılaşıyoruz ama selamlaşmıyoruz bana selam vermiyo ama gel dese giderim n yalan söyleyeyim onun gibi sevişen ve harika aleti olan yakışıklı bi aktife ne olursa olsun bir pasif kolay kolay hayır demez :) neyse son olarak korunmadan ilişkiye girmeyin babalara gelmeyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder