Rastgele Hikayeler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Gaylerin Olduğu Sinemaya Gitmiştik

İki arkadaş abaza abaza dolaşıyorduk paramızda yok acayip canımız seks istiyordu arkadaş sinamaya gidelimmi dedi bende hadi gidelim dedim sinemaya girdik geylerin olduğu sinamaymış köşeye doğru yanaştık gözlerimiz karanlığa alıştı önümde biri dikiliyor dikkatimi çekti pantalonu aşağı indirmiş götü penismi istiyor ne yapıyor bu diye düşünürken arkadaşla önünde okşasana dedi bende okşadım götüne elimi attım baktım hiç sesi çıkmıyor yarrağım acayip kalktı anında dışarıya çıkardım yarrağı götüne dayamamla yok olmaz dedi neden dedim önce götümü yalıyacan dedi pek içim almadı daha önce biri soktuysa diye düşündüm bana dönerek yeni geldim götüm temiz dedi boş koltuğa oturdum yanıma yanaştı götü hakkaten mis gibi kokuyor taze 18 yaşında falan bir delikanlı çok parlak götü vardı göt deliğini yalamaya başladım bir süre böyle devam etti çok hoşuna gidiyordu ama bende sikmek istiyordum artık ve ayağa kalktım götüne yarrağımı dayadım çok dar götü vardı yüklendim canım yandı seninki çok büyük yaptırmam dedi arkadaşa ya bu siktirmiyor dedim sen bana bırak dedi arkasına geçti.
Yüklenmesiyle sokması bir oldu yavaş yavaş diyor ama sokturyordu bir süre sikti ve bana hazır ol der gibi yanına çekti geri çekildi ben geçtim farkına varmadan yarrağı götüne dayadım sorlamamla girmesi bir oldu hııııhhhhhh diye bir ses çıkardı çekti yine senmi geldin ya acıttın çok büyük yarrağın canım yandı ben hiç bu kadar büyüğünü yamadım dedi tekrar arkadaş geçti sikmeye başladı siktiği oğlanla bende dudak dudağa geldik dudaklarına yapıştım kız gibiydi hayatımda hiç gay sikmemiştim ama çok heyecanlıydım kalbim duracak gibiydi aşağı eğildi yarrağımı ağzına aldı sadece kafasını emiyordu az zorlayınca kusacakmış gibi davranıyordu çok tatlı arkasından siikiliyordu ya ne olur bir daha deneyim acıtmam dedim yarrağıda taş gibi olmuştu arkadaş içine boşalmış ama genç hala orgazm olmamıştı ama acıtmayacan bak dedi tamam dedim arkasına geçtim dayadım ah diyor oh diyor ama sokturmuyordu. Sen canımı yakıyorsun bana bırak dedi sadece sen bekle dedi bir eliyle penisimi tuttu ve götüne dayadı. Zorlarken kafasını aniden içine soktu. Çok zevkliydi.
Dunyalar benim olmuştu santim santim sokuyor gelinden kucakladım gelmek üzereydimki yüklendim olanca gücümle köküne kadar soktum bir bağırdı sinema bütün duydu ama aldırış eden yok herkes keyfine bakıyordu köküne kadar sokmamla içine boşalmam bir oldu bırakmadım içine dolum yaptım elimi ününe attım yarrağı taş gibi hala boşamadınmı dedim yok dedi çıkarmadan bekledim benim tosun ayaklanmaya başladı beş santim çekiyorum sanki on santim ileri sokuyorum orgazm olmaya başladı götü yarrağımı sanki emiyordu bu heyecana bende ikinci kez boşaldım sok diye inliyordu boşalması için di herhalde olanca hızımla sokuyor sonra çekiyor tekrar yükleniyordum artık tükenmiştim oda tükenmişti bana ıslak mendil uzattı çekti silmeye başladım bir tane daha çıkardı ve kendi silmeye başladı bir daha bir daha beş altı mendil harcadı sudaklarıma yapıştı aşkım çok tatlıydın acıttın ama harikaydın dedi ve telefonu verdi bir arkadaşım var o büyük sever eve gelirseniz birlikte oluruz dedi artık eve gidiyoruz ben büyük seveni sikiyorum bağırtarak arkaşımda ufak seveni sikiyor

2 yorum:

  1. Olgun kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  2. Slm ben ist akın. Deliler gibi sex seven bayanlar İstanbul'dan sex isteyen 1telefonla hemen yanınızdayım. Reel sex tercihimdir arayın tanışalım Evli 3.isteyen çiftler mutlaka arayın 0544 414 42 44

    YanıtlaSil