Rastgele Hikayeler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

İddia ile gelen sürpriz

Adım songül  29 yaşında yeşil gözlü sarışın 170 boyunda ve 57 kiloda bir bayanım iç çamaşırı mağzam var.o gün mağzaya bir bey geldi kız arkadaşına iç çamaşırı hediye edecekmiş.benden ürünleri göstermemi istedi.hangisini açtıysam bir türlü beğenmiyordu.uzun boylu 179 boylarında normal kiloda kumral yakışıklı bir beydi.gittikçe sinirlenmeye başlamıştım.tezgahın üzeri rengarenk iç çamaşırlarıyla doldu.oysa başka diyordu.sonra sabırla bir ürün daha çıkardım.kırmızı jartiyerli bir takımdı bu.bu olabilir dedi.o kadar uzun süre kalmıştı ki sohbet etmeye başladık.aslında kız arkadaşına almıyormuş sadece bir iddia sonucu burdaymış arkadaşları dışarda saat tutuyormuş.çok sinirlendim.ama çamaşırı aldı hediye paketi yapmamı istedi.mağzadan ayrılırken bunu hediye edeceğim gerçekten üstelik çokta güzel bir kıza dedi.akşam mağzayı kapattım.eve doğru yola çıktım.biraz ilerde onu gördüm elinde benim hazırladığım paketle bana doğru geliyordu. bu sizin dedi.ben bunu aslında sizin için aldım dedi.uzun süredir sizi beğeniyorum dedi.kızmıştım ama hoşumada gitmişti.peki hediyeyi almak yeterli mi dedim. Anlamadı. Üzerimde nasıl durduğunu görmeyecek misin dedim.o an şaşkınlıkla bir sevinç belirdi yüzünde.
Gel benimle dedim.tekrar mağzama gidip içeri girdik içerden mağzayı kitledim.sen burda otur beni bekle dedim.kabinde iç çamaşırlarını giydim.kırmızı derin göğüs dekoltesi olan sırt kısmı popoya kadar açık dantel ağırlıklı alt kısmında tanga  ve jartiyer çoraplar iplikle kopçalarından çorabın danteline tutturdum.saçlarımı dağıtıp makyaj yaptım.ismini dahi bilmediğim bir adam içerde oturmuş beni bekliyordu.beklerken eline gazete almıştı.sessizce yanına yaklaştım.bacağımın bir tanesini kaldırıp kucağının tam ortasına koydum.gazete yere düştü.yakışmışmı dedim.çok heyecanlanmıştı ayağım penisinin üzerindeydi.çok sertti.harika görünüyorsun dedi.bacağıma dokunmaya başladı.birden beni kendine çekip öptü.şimdi yüzüm ona dönük kucağındaydım uzun uzun öpüştük.elleri sırtımda geziniyor sımsıkı tutuyordu.jartiyerin kopçalarını tek tek çözdü.çoraplarımı çıkardı kendi üzerindekileri hızla çıkardı.sadece bakserı kalmıştı.dudaklarımı yüzümü boynumu öpüyor bitaraftanda omuzlarımdan askıları düşürüyordu.bende ona dokunuyor kokusunu içime çekiyordum.üzeriden aşağıya düştü.göğüslerim ortadaydı artık.birden kucağına zıpladım dudaklarını öpmeye başladım. O dudaklarını bırakayım istiyor ben izin vermiyordum.sonrabeni biraz daha kaldırdı.
Göğüslerimi öpüyor ucunu bazen ısırıyor bazende emiyordu.daha sonra beni indirdi kucağından üzerindeki baksırı çıkardım penisini ağzıma aldım.ucuna dilimi değdirdim emmeye başladım gittikçe büyüdü sert oldu.sonra ayağa kalktım tamam bu kadar dedim.şaşkınlıkla bana baktı ciddi misin dedi. evet dedim.yerdeki çamaşırları toplamaya başladım tam eğilmişken popoma dokunup tangamı kenara çekti.ben tamam bukadardı dedim.o an öyle bir kuvvetli kendine doğru beni çekti ki büyümüş sert penisi birden vajinamın içindeydi ben bağırırken eliyle ağzımı kapattı.önce yavaş sonra git gide hızlanan bir tempo ile içime  girip çıkıyordu.çığlıklarıma artık eli bile engel olamıyordu.ikimizde birden sarsılarak boşaldık.bacaklarımdan sıvılar akıyordu.sonra gidip koltuğa oturdu beni de elimden tutup kucağına oturtmuştu.bi süre böyle kaldık.ben tekrar penisinin sert olduğunu hissetmeye başlamıştım kucağından kalkıp yüzüm ona dönük penisinin üzerine oturdum.ve zıplamaya başladım.gittikçe hızlanıyordum.bir ara dur biraz dedi.dinlemedim daha çok hızlandım.tam bu sırada ayaga kalktı  sen istedin dedi. beni böyle kucağında zıplatıyor her defasında tamamı içimden çıkıyor tekrar hepsi içime giriyordu.çığlık çığlığaydım.birden boşaldık.kucağından indim.eşyalarımı toparlayıp üzerimizi giydik mağzadan ayrıldık.o günden sonra görüşmeye devam ettik.

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil