Rastgele Hikayeler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Yiğidime Verdim

Merhaba okurlar,ben İstanbul’dan Deniz, 24 yasinda bisexuelim. Başımdan gecen olay şöyle oldu,5 yıldır ayni mahalleden arkadaşim yigitten hoşlanıyordum,onunda biseksüel oldugunu tahmin ediyor ama cesaret edemiyordum hamle yapmaya,yigit 182 boyunda 72 kilo yüzü cok guzel yani tam sevdiğim  zayıf uzun boylu erkek tipiydi.yiğitle arada sakalasiyor birbirimize cesaret veriyorduk ama bir türlü olmuyordu.ve ben o yaragi yemeyi kafama koymuştum.ve birgün aradığım fırsatı buldum,yigit ve ailesi beni silivrideki yazlığına çağırdı,tadilat isleri vardi ve ben issiz olduğum icin bana yardimci olurmusun dediler,seve seve kabul ettim.3 günlük işten sonra yiğitin ailesi cok yoruldunuz tatili hak ettiniz deyip ikimizi orda bırakıp ıstanbula döndüler.neyse biz denize gittik yuzduk falan,aksam eve gectik duslarimizi aldik ve disari markete cikip 2 sise vodka cerez ve meyve suyu alip eve geldik.hızlı bi sekilde ilk siseyi bitirdik,ikimizde çakırkeyif olmuştuk,ikinci siseye gectik yigit sise çevirmece oynayalım mi dedi,kabul ettim,ilk birkac masum soru ve cevaptan sonra ceza olarak soyunmaya ve birbirimize dokunmaya başladık.
Ardından tekrar benim cezam gelince yigit yaragini çıkarıp ağzına al dedi.yalandan bir iki nazlandim ama kalbim deli gibi aymata başlamıştı.peki dedim ve o harika yaragi aldım ağzıma.yiğidim de beklemiyodu almamı ama başlamıştık bikere.elimle kasli karnını okşuyor dilimle yaragini sırılsıklam ediyordum.cok zevk aliyirdu sonra beni soymaya başladı ve69 pozisyonuna gectik tanrım harika bi duyguydu birbirimize sakso çekiyorduk.yigit bi yandan göt deliğimi parmakliyordu.bende sik beni sevgilim,karın yap beni kocacim diyerek onu iyice azdıriyordum.ve kocacim beni bi hamlede domaltip kafasını dayamıştı bile.ahhh harika bi duyguydu bu,ilk kez 10 yaşımda sikilmistim ve bu yaşıma kadar hic olmamışti.yıllardır yarak hasretiyle yanan kicim 5 yıldır hayal ettiğim adamın yaragiyla vuslata erecekti.yiğit yarisini sokmuştu bile,canım yaniyor ama acının yerini birazdan zevke bırakmasını umut ederek dayanıyordum ve nihayet erkeğim tamamını sokmuştu.gerçekten artık sadece zevk alıyordum.yigit üzerimde büyülenmiş gibi karicim,cok guzelsin seni seviyorum,sana aşığım diyip duruyordu. Bende ona sik beni kocacim,karınım ben senin erkeğim kocam diyordum.
Yigit yaklaşık 15 dakika sonra titreyerek boşaldı.icimde o harika sıcaklıgi hissettim ve yigit yanıma uzandı.dudaklarimi bi kız gibi öpmeye başladı seni seviyorum diyordu.cok hosuma gitmişti bu yaptığı,canım kocamın.sonra ben bi beş dakika sonra tekrar ağzıma almaya başladım oda omuzlarımı ve sırtımı öpmeye başladı.iyice büyüdükten sonra ikimizinkide sıra sende sik beni dedi.peki aşkım deyip onu sırtüstü yatırdim,belinin altına iki yastik koyup göt deliğini yaladim biraz,sonra yavaşça kafasını soktum.canı cok yaniyordu ama devam etmemi söyledi.biraz daha yüklendim ve yarısı girdi,sonra tek bi hamlede hepsini soktum.ilk kez yapıyordu yigit,inanılmaz dar bi deliği vardı altımda sik sevgilim diye inliyordu.hemen tempolu vi şekilde git gellere başladım,ahh sik beni deniz,acit canımı kocacim diyerek yigit beni motive ediyordu.yigitin önümde duran yaragi ben onu sikerken saga sola hareket ediyor bu beni daha da azdıriyordu.bende bi 20 dakika sonra boşaldım ve birbirimize sarılarak ve susarak bi yarım saat yattık yatakta.o gece sabaha kadar sevistik ve hala haftada birkac gun bulusup birbirimizle sevisiyoruz.buarada daha farklı seyler de denedik yigitle 1 kac gün önce,onuda bi dahaki sefere yazarım,öpüldünüz…

4 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil