Rastgele Hikayeler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

Onu Seviyordum

Merhaba benim adım büşra bu siteyi takip ediyorum geçen hafta başımdan geçen olayı sizlerle paylaşacagım…Sinemadaydık bir anda yanıma sınıfın en yakışıklı çocugu emirhan oturdu uzun boylu 45-48 kilo arası kaslı bir çocuktu onu seviyordum sinema başlamadan bana kola ve patlamış mısır ısmarladı `saol`dedim o `önemli değil`dedi sinemada perdeden çok benim bacaklarıma bakıyordu dizlerimin biraz üstüne gelen bi küçük pantolon giymiştim üstümde V şeklinde bluz vardı bir an göz göze geldik `bir sorun mu var? `dedim o `yok`çok güzelsin dedi `saol` film arasında bir baktık salon boşalmış en arkaya geçtik arkada ona `seni seviyorum`dedim biraz şaşırmıştı yerinden kalkıp evine gitti öff ne yaptım ben diye kendi kendime fısıldıyordum sonra çıktıgımda onu gördüm `özür dilerim`diye mırıldandım. O `sorun değil canım`dedi ve güldü evime davet ettim eve geldik bir p*rno filmi açtım dizlerimiz birbirine deyiyordu ilk hamleyi ondan bekliyordum ama yapmayınca dudaklarına bir anda yapıştım.
Karşılık vermedi amım yanıyordu onu istiyordum penisi kalkmisti 18 cm olmuştu öpüşerek odama gittik orda sevişmeye başladık sonra beni sikerken boşaldı `ne yaptın beee aptall,salakk,pezevengg`diye sövmeye başladım `ya hamile kalırsam ne yaparım benn`dedim o çok sinirlendi `or*sp* üstümee yatmı dedim sana diye söylendi `mutfağa kahve içmeye gittim hazırlanıyordu `nereye?`diye sordum gözlerimin içine baktı yanıma yaklaştı dudağımı yaklaşık 3-5 saniye öptü `özür dilerim`dedi ben `onu azdırmalıydım çünkü onu istiyordum ve bir ani hareketimle öpüşmeye başladık deli gibi öpüşüyorduk odama çıktık hiç sikişmedik çünkü sorun yine çıksın istemiyordum öpüşüyorduk seni seviyorum aşkımm kocacımm diyip onu azdırıyordum karımsın benim or*sp*msunnnnn sonra bir anda amıma girmeye başladı kızlığımı bozdu yüzüm biraz kızardı ama onu seviyordum bişey olmaz aşkım dedim ve toplandık banyoya gittik yıkanırken öpüşüyorduk çok güzel dudakları vardı sevgili olduk onu çok seviyorum o benim bitanem hamile kalmadım 1 ay sonra evlenecegiz..

3 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY

      Sil